به همت آتش نشانان لاهیجان؛

مهار آتش سوزی گسترده منزل مسکونی در کمتر از ۱۵ دقیقه + تصاویر

آتش سوزی منزل مسکونی درخیابان حکیم فیاض توسط آتش نشانان شهرداری لاهیجان مهارشد.

مهار آتش سوزی گسترده منزل مسکونی در کمتر از ۱۵ دقیقه + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از روابط عمومی شهرداری؛ در پی تماس مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۳:۰۷ مورخ ۱۸ اسفند۹۵، مبنی بر آتش سوزی در منزل مسکونی بلوار امام رضا(ع)، گلستان ۷، بلافاصله ۳ دستگاه خودروی اطفای حریق از ایستگاههای ۱و۲ در دقایق اولیه حریق به محل اعزام شدند و مشخص شد حریق یکدستگاه پژو ۲۰۶ در داخل منزل کاملا طعمه حریق گشته که سریعا با پهن نمودن چندین رشته لوله آبدهی توسط آتش نشانان اقدام به خاموشی حریق گردید.
همزمان در ساعت ۲۳:۱۶ همان شب در پی تماس مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، مبنی بر آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فیاض بلافاصله ۲ دستگاه به محل اعزام شدند و با توجه به حجم و گستردگی حریق و احتمال پیشروی و سرایت به منازل مسکونی همجوار سریعا پس از اعزام آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروه اول به جستجوی محبوس شدگان احتمالی شتافتند که در این عملیات نجات ۴ نفر از ساکنین منزل از ساختمان محروقه نجات یافته و همزمان با پهن نمودن چندین رشته لوله آبدهی توسط آتش نشانان اقدام به تلاش برای خاموشی حریق گردید. کلیه خودروهای مشغول در گلستان ۷ نیز به موقعیت فیاض اعزام شدند.
همچنین به جهت پوشش حریق های احتمالی و یا همزمان دیگر، از آتش نشانی های شهرهای همجوار لنگرود و رودبنه و نیروهای آتش نشانی در حال استراحت در منزل  فراخوان و در ایستگاه مرکزی مستقر گردیدند.
بنابر این گزارش، در کمتر از ۱۵ دقیقه از گسترش و سرایت آتش جلوگیری بعمل آمد و درنهایت با تلاش ۲ساعته کارکنان آتش نشانی اطفاءکامل حریق صورت گرفت.
متاسفانه در این حادثه، ۲ نفر از همکاران آتش نشان لاهیجان آسیب دیدند که یک نفر بصورت سرپایی مداوا و دیگری جهت درمان به بیمارستان اعزام گردید. علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه