مدیر کل آب و فاضلاب روستایی گیلان:

بالغ بر ۳ میلیارد تومان برای شبکه آبرسانی ماسال در سال گذشته هزینه شده است + عکس

مدیر کل آب و فاضلاب گیلان گفت: در سال گذشته توسعه‌ شبکه آب و فاضلاب ماسال با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان عملیاتی شده است.

بالغ بر ۳ میلیارد تومان برای شبکه آبرسانی ماسال در سال گذشته هزینه شده است + عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، ظهر امروز با حضور استاندار گیلان، نماینده مردم تالش بزرگ و جمعی از مسئولین، پروژه های آب رسانی شهرستان ماسال به صورت نمادین در روستای دلیجان شاندرمن افتتاح شد.

محبعلی رنج‌ور مدیر کل آب و فاضلاب روستایی گیلان در این مراسم با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در حوزه آبرسانی گفت: پیش از انقلاب اسلامی شبکه آب روستایی به این معنا اصلا وجود نداشت. خوشحالیم که اینک ۱۸۰۰ روستا در  مدار بهره برداری از آب شرب روستایی قرار دارند.

رنج ور در خصوص وضعیت آب روستایی استان گفت: ۱۸۷ روستا را در سالی که گذشت به صورت جامع به بهره برداری رسانده ایم که برای این پروژه ها بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است. با این پروژه ها توانسته ایم شاخص آب روستایی استان را به ۷۶ در صد برسانیم. در سال‌های گذشته از میانگین کشوری عقب بودیم که در حال حاضر به شاخص کشوری نزدیک شده ایم.

مدیر کل آبفار گیلان با اشاره به پروژه های آبرسانی ماسال اظهار داشت: در این شهرستان اجرا و توسعه ی شبکه آب در ۸ روستا در سال گذشته با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و یکصد میلیون تومان انجام شد. این پروژه ها ۷۰۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می دهند و در مجموع شاخص شهرستان از ۸۲ به ۸۵ رشد یافته است که از میانگین کشوری بسیار بالاتر است.

 

 

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه