نماینده مردم رشت در مجلس:

مدیریت سپیدرود توسط شهرداری این تیم را دچار چالش می کند/ شهرداری پول ندارد حقوق کارکنان خود را بدهد

نماینده مجلس گفت: شهرداری پول ندارد که حقوق کارکنان خود را بدهد اگر بخواهد سپیدرود را مدیریت کند این تیم با چالش مواجه می شود.

مدیریت سپیدرود توسط شهرداری این تیم را دچار چالش می کند/ شهرداری پول ندارد حقوق کارکنان خود را بدهد

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، در مورد وضعیت باشگاه سپیدرود اظهار کرد: فوتبال کشور تنش های زیادی دارد و این تنش ها به سپیدرود هم سرایت کرده است.

وی با تأکید براینکه به دنبال جذب منابع برای سپید رود بودیم که وابسته به شهرداری نباشد، اضافه کرد: متأسفانه در آن دوران با تغییر مدیریت در باشگاه سپیدرود مواجه شدیم و این موضوع راکد ماند.

نماینده مردم رشت در مجلس  با اشاره به این نکته که شهرداری رشت ورشکسته است، تصریح کرد: شهرداری پول ندارد که حقوق کارکنان خود را بدهد اگر بخواهد سپیدرود را مدیریت کند باز این باشگاه با چالش مواجه می شود.

کوچکی نژاد با بیان این مطلب که جلسه ای با مهندس خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور داشتیم، اضافه کرد: قرارشد به شهرداری رشت از طریق حوزه سوخت و ارزش افزوده کمک هایی بشود تا بتواند در پرداخت حقوق کارکنان گامی بردارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری رشت از افراد و مجموعه هایی طلب های میلیاردی دارد، افزود: شهرداری رشت ۵۰۰ میلیارد تومان طلب دارد و بدهکاران نیز توجهی به پرداخت بدهی شان به این نهاد ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید براینکه تلاش می کنیم شهرداری رشت بتواند طلب های خود را وصول کند و بخشی از مشکلات خود را برطرف کند، تصریح کرد: با وصول طلب ۵۰۰ میلیارد تومانی مشکلات شهرداری رشت برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه