عضو شورای شهر رشت مطرح کرد:

افتخار شورای شهر چهارم چیست؟ پیاده راه یا بی آر تی/آیا مراسم شیون فومنی میتینگ انتخاباتی نبود؟

عضو شورای شهر رشت گفت: افتخار شورای شهر چهارم چیست؟ پیاده راه یا بی آر تی؟ بیایید از انحرافات مالی شهرداری جلوگیری کنیم.

افتخار شورای شهر چهارم چیست؟ پیاده راه یا بی آر تی/آیا مراسم شیون فومنی میتینگ انتخاباتی نبود؟

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران»، محمود باقری خطیبانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر رشت اظهار کرد: همکارانی در شورا هستند که باکمک به تیم سپیدرود مخالفت می کنند، اظهار کرد: از روز اول که آمدم به شورا و گفتم که نماینده تیم سپیدرود هستم ولی می بینم کسانی شب با داماش و صبح با تیم های دیگر هستند عنوان می کنند که سیاست بازی نشود.

وی ادامه داد: چرا نامه هایی که از سوی شورا به مراجع در خصوص حمایت و تیم داری زده می شود رسانه ای و علنی می گردد اما نامه هایی که آقای شهردار در آن عنوان کرده اند که با توجه به وضعیت مالی، شهرداری قادر به تیم داری نیست علنی نمی شود ؟

وی افزود: درخواست من از آقایان حاجی پور، رجبی، صابر و کارگر نیا این است که همین امروز بیاییم و لایحه بنویسیم با توجه به اینکه ۹ ماه مربیان ورزشی ما حقوق نگرفته اند، کارگران سه ماه حقوق نگرفته اند، یکسال حق بیمه پرداخت نشده، به تمام تعمیرگاههای رشت بدهکاریم به بیمه و دارایی بدهکاریم اما به این تیم کمک کنیم.

باقری با بیان اینکه می دانم تیم سپیدرود بالای ۸ میلیارد بدهکاری دارد، بیان کرد: امروز گفته می شود که دانشگاهها برای توسعه شهر باید به ما کمک کنند و این در حالی است که آن روز که من محمود باقری به امثال دکترها می گفتم از وجود دانشگاه گیلان استفاده شود از دانشگاه شریف و شرکت هایی نظیر پلشیر استفاده شد.

وی ادامه داد: چند نفر با مدارک دیپلم و فوق دیپلم از شرکت پلشیر آمدند و اینجا کار کردند در حالی که جوانان متخصص ما در همین شهر بهایی به آنان داده نشد و زمانی که بنده لب به اعتراض گشودم از من به تندی انتقاد کردند.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه سپیدرود در قلب ماست، گفت: آقای کارگرنیا یادتان هست که به من می گفتید برای رای در جمع هواداران داماش حضور یابم و من مخالفت می کردم؟ امروز شما هوادار تیم سپیدرود شده اید و به دنبال رای نیستید؟!

وی با بیان اینکه من برای رای آوردن به هیچ ریسمان پوسیده ای آویزان نشدم و برای رای آوردن به مردم قول نداده ام، گفت: به مردم بارها گفتم به عنوان پاسدار نظام از حق و حقوق شان دفاع خواهم کرد.

باقری با بیان اینکه آیا مراسم شیون فومنی به همت شهرداری منطقه دو که در سالن مخابرات برگزار شد تبلیغات و میتینگ انتخاباتی نبود؟ گفت: تقاضا دارم که نامه ای زده شود که دو میلیارد برای تیم سپیدرود در نظر گرفته شود چون بازیکنان و تیم در وضعیت بدی هستند.

وی در ادامه خطاب به رسولی گفت: متخصص ترافیک شورا، از خیابانهای پر ترافیک رشت چه خبر؟ اگر بخواهید از مسیر سبزه میدان به صیقلان بروید و نتوانید پیاده روی کنید چه خواهید کرد؟ از بسته شدن مسیرهای اصلی به بازار رشت و پیاده راه چه خبر؟!

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه آیا قبل از اجرای طرح پیاده راه به مسایل زیر ساختی آن فکر کرده بودید؟ گفت: این محدوده به اصطلاح پیاده راه فرهنگی که انحراف بودجه را سبب شده است.

وی با انتقاد از اینکه در دوران شورای چهارم کدام خیابان را بازگشایی کرده ایم؟! خطاب به اعضای شورای شهر، گفت: افتخار شورای شهر چهارم چیست؟ پیاده راه یا بی آر تی؟ از انحرافات مالی شهرداری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه