امام جمعه‌ی ماسال:

۹ دی انقلاب سوم بود / رهبر انقلاب گفته بودند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند

امام جمعه ماسال گفت: در نهم دی ماه انقلاب سوم رخ داد و بساط فتنه گران برای همیشه در این کشور بسته شد.

۹ دی انقلاب سوم بود / رهبر انقلاب گفته بودند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به سوم دی ماه سالروز ملی ثبت و احوال گفت: از زحمات کارکنان این اداره و ریاست محترمش در شهرستان ماسال تقدیر و تشکر می کنیم. علی الخصوص در زمینه صدور کارت هوشمند ملی این عزیزان متحمل تلاش ها و زحمات زیادی شدند.

امام حمعه ماسال با اشاره به پنجم دی ماه سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) اظهار داشت: این روز را به همه مسیحیان عالم تبریک می گوییم. سوالی داریم از جامعه مسیحیان جهان که آیا در آیین مسیحیت ظلم به دیگران جایی دارد؟ پس چگونه است که در پوشش مسیحیت این همه ظلم از سوی دولت های غربی به مظلومان جهان می شود و در برابر کشتار مردم مظلوم در یمن و بحرین و عراق و سوریه و … سکوت می شود؟ اگر آن حضرت الان حضور داشتند قطعا پرچمدار مبارزه با استکبار و آمریکاو انگلیس و صهیونیزم ظالم بودند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ۷ دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی گفت: راه بهره کشی و استثمار ملت ها همواره قرار دادن آنها در جهل بوده است. هچنان که می بینیم هنوز هم دنیای استکبار می خواهد با غلبه علمی و جلوگیری از پیشرفت های علمی در زمینه هایی همچون دانش هسته ای ملت ها را محتاج خود کند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان نهم دی ماه را روز تجلی وحدت و انسجام ملت با ولایت و رهبری دانست و تاکید کرد: آن حضور ۴۰ میلیونی مردم در سال ۸۸ شوری را در مردم ایجاد کرده و موجب یاس دشمنان شده بود. اما دشمنان تلاش کردند تا پس از این اتفاق یاس را به مردم تزریق کنند امام ناکام ماندند.

وی افزود: اگر نهم دی ماه را انقلاب سوم بنامیم مبالغه نیست. در ۲۲ بهمن مردم انقلاب را ظهور دادند و در انقلاب دوم لانه جاسوسی را تسخیر کردند و در نهم دی ماه انقلاب سوم رخ داد و بساط فتنه گران برای همیشه در این کشور بسته شد. وقتی مرم دیدند ادعای تقلب بهانه ای شده است برای ضربه زدن به اصل نظام و ولایت فقیه در صحنه حاضر شدند.

امام جمعه ماسال با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مدیر مسئول روزنامه اطلاعات در سال ۸۸ گفت: رهبری در این دیدار ها سه بار برای سرانشان پیغام داد که با اتکای به نام شما عکس امام را پاره می کنند و علیه اصل نظام شعار می دهند شما عامل این اتفاقات بوده اید و حالا باید جمعش کنید. اما آنها دلخوش به عده ای غرب گرا و ضد انقلاب بودند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اتفاقات تلخ روی داده در عاشورای سال ۸۸ توسط حامیان فتنه گفت: چه کسانی در روز عاشورا رقص و پایکوبی کردند و کف و سوت زدند؟ اینها در واقع بازماندگان همان بنی امیه بودند. در این میان عده ای که ادعای انقلابی گری و سابقه در انقلاب داشتند و جز خواص بودند هم سکوت کردند. هنوز هم عده ای خواص بی بصیرت حاضر به استفاده از لفظ فتنه نیستند. برخی آنقدر جسور شده اند که می گویند تا کی می خواهید از فتنه سخن بگویید؟ قرآن فرمود قاتلوهم حتی لا تکون فتنه. تا وقتی که بساط فتنه از کل عالم جمع شود.

امام جمعه ماسال با تاکید بر تجهیز به بصیرت سیاسی در شرایط کنونی گفت: دیدیم که وزیر محترم امور خارجه ما در کمیسیون امنیت ملی اعتراف کرد که اعتماد به جان کری اشتباه بود. خب رهبری که از ابتدا فرموده بودند اینها قابل اعتماد نیستند. حالا خودشان دارند اعتراف می کنند. برخی هم این وسط گارد گرفته اند که چرا بحث های کمیسیون امتیت ملی در جامعه منتشر شده است. مگر مردم نامحرمند؟ اینهمه برای برجام هزینه کردیم چه شد؟

وی افزود: یک آقایی هم برگشته گفته کسانی که می گویند برجام نفعی نداشته بیخود می گویند. تو بیخود می گویی. جز این است که برجام قدرت ما را گرفت؟ حاصل زحمات و خون جگر خوردن شهدای هسته ای ما را به عقب برد؟

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه