در مجتمع خاتم الانبیای رشت برپا شد؛

نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در رشت + تصاویر

نمایشگاه کتاب با پنجاه درصد تخفیف همزمان با پنج استان کشور در مجتمع خاتم الانبیای شهرستان رشت در حال برگزاری است.

نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در رشت + تصاویر

امیر شرف خانی برگزارکننده این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار هشت دی از همکاری و استقبال خوب مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: نمایشگاه مزبور با مضمون علوم قرآنی، ادبی، شعر، رمان، فلسفه، کودک و نوجوان، روان شناسی، خانوادگی، آشپزی، اطلاعات عمومی کامپیوتر، زبان و کتابهای مذهبی در حال برگزاریست.

وی با بیان اینکه تا امروز این نمایشگاه با استقبال خوب مردم همراه بوده  گفت: در شب یلدا با خرید چشمگیر مردم از کتاب حافظ رو به رو بودیم لذا ترویج  فرهنگ حافظ خوانی در میان مردم مایه ی خرسندیست.

مسئول نمایشگاه کتابخوانی با بیان اینکه  این نمایشگاه همزمان با پنج استان دیگر در کشور در حال برگزاریست تصریح کرد: دفتر پخش این نمایشگاه از سال ۸۵ شروع به کار کرده و با همکاری از سی ناشر برتر ایران در سراسر کشور اقدام به برپایی نمایشگاه کتابخوانی کرده است.

وی افزود: این نمایشگاه از ۲۰ آذر آغاز و تا ۳۰ دی ادامه خواهد داشت.

شرف خانی از حمایت مسئولین سازمان شهرداری رشت که مسئولیت تبلیغ این نمایشگاه را عهده دار است قدر دانی کرده و از حضور مسئولین این سازمان در نمایشگاه اظهار خشنودی کرد.

این فعال فرهنگی به  انتخاب خوب مکان برای نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجا که  استقبال  مردم چشمگیر بوده باید گفت، اگر در این مکان، امکان پارک ماشین در نزدیکی نمایشگاه فراهم بود شاهد حضور حداکثری مردم در نمایشگاه بودیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ازاده
کدوم نمایشگاه بزرگ!!!!؟؟پنج تا و نصفی کتاب های تکراری که هر بار از این مدل!!نمایشگاه ها بر پا میشه همونا رو میفروشن..
شرف در پاسخ به ازاده
یا شما خیلی فرهیخته و باسواد هستی و یا مقرض هستی . در این اوضاع نابسامان ، آیا اینهمه کتاب در دید شما 5 تا کتاب بود ، بی انصاف نباشید
ناشناس در پاسخ به ازاده
شما ازاده نیستی بلکه در زنجیر سفسطه هستی ، چون کذب نوشتی و دیدگاه شما کاملآ نادرست بوده و نادیده گرفتن زحمات ، جوانانی که با هزاران امید اقدام به ترویج و اشاعه فرهنگ مینمایند و شما !!!!!
آریا داوری
از ساعت چند تا چند؟
در حاشیه