بزرگترین آکواریوم کشور در منطقه آزاد انزلی احداث می شود

بزرگترین آکواریوم کشور با سرمایه گذاری خارجی برای ایجاد زیر ساختهای گردشگری و تفریحی در منطقه آزاد انزلی احداث می شود.

بزرگترین آکواریوم کشور در منطقه آزاد انزلی احداث می شود

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری افق انزلی ماه آینده عملیات اجرایی بزرگترین آکواریوم و باغ خزندگان کشور برای ایجاد زیر ساختهای گردشگری و تفریحی و با سرمایه گذاری خارجی در منطقه آزاد انزلی آغاز می شود.

با توجه به ورود سالیانه بیش از ۳ میلیون گردشگر صرفا به فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی و همچنین موقعیت بسیار مناسب این طرح منحصر بفرد که در مجاورت با ساحل، مرکز تفریحات دریایی، باغ پرندگان و مجتمع های تجاری که همواره مورد استقبال فراوان بازدید کنندگان قرار دارد، می توان طرح بزرگترین آکواریوم و باغ خزندگان کشور در منطقه آزاد انزلی را یکی از مهم ترین طرح های گردشگری در ایران قلمداد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به ایده های جدید در طراحی این پروژه گفت: این مجموعه شامل بزرگترین آکواریوم و باغ خزندگان کشور، شهربازی سرپوشیده، سینماهای چند بعدی، سوئیتهای اقامتی، تونل آکواریم و بخشهای تجاری و خدماتی خواهد بود.

رضا مسرور با تاکید بر اینکه تبدیل منطقه آزاد انزلی به قطب گردشگری شمال کشور در دستور کار این سازمان قرار دارد ،  افزود: بخشی از این آکواریوم به ماهیان آبزی حوزه دریای خزر با نام اختصاصی آکواریوم کاسپین طراحی می شود.

وی تصریح کرد: با جذب سرمایه گذار مربوطه که تجربه ساخت، راه اندازی و بهره برداری از چندین پروژه مشابه در کشور و خارج از کشور را دارد امید است که طرحی نو، متفاوت و در عین حال بسیار جذاب برای گردشگران راه اندازی شود.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه طرح فوق هم اکنون در مراحل اداری، مجوزهای مرتبط با اجرای پروژه قرار دارد ، افزود: این طرح در ماه های آینده وارد فاز عملیاتی می شود و  امید است فاز نخست آن یعنی بخش اکواریوم زودتر از موعد مقرر راه اندازی شود.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی با توسعه زیرساختهای گردشگری و تفریحی و ارائه خدمات و تسهیلات متنوع موجبات ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران در منطقه را فراهم نموده و زمینه رونق و افزایش فرصت های شغلی در صنعت گردشگری برای جوانان منطقه را مهیا کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه