عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با 8دی:

۲۰ سال است که با تحریم کنار می آییم / در سیاست خارجی حرف اول و آخر با رهبری است

نماینده مجلس با بیان اینکه تحریم های ۱۰ ساله بی فایده است، گفت: بیست سال است که با شرایط تحریمی در حال کنار آمدن هستیم.

۲۰ سال است که با تحریم کنار می آییم / در سیاست خارجی حرف اول و آخر با رهبری است

معصومه آقاپور علیشاهی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، تمدید تحریم های ۱۰ ساله توسط مجلس سنای آمریکا را محکوم کرد و اظهار داشت: تمدید تحریم های ۱۰ ساله برای کشور ایران، موضوع و پدیده تازه ای نیست.

وی با اعلام اینکه این تحریم ها از ابتدا ظالمانه بوده و هنوز هم طرف آمریکایی به ظلمش پایدار است، افزود: تمدید تحریم های ۱۰ ساله فشاری است که ملت و دولت ایران متحمل شده اند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی به موضوع سرمایه گذاری در این تحریم ها اشاره کرد و گفت: بخشی از این تحریم ها در خصوص سقف سرمایه گذاری ها تا ۲۰ میلیون دلار جذب سرمایه گذار خارجی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه نتیجه این تحریم ها بی فایده است، اظهار کرد: مگر تا الآن چه کسی تا این سقف سرمایه گذاری را در کشور انجام داده است؟

آقاپور علیشاهی با تاکید بر اینکه اتفاق خاصی با تمدید تحریم های ۱۰ ساله نخواهد افتاد، تصریح کرد: ما ۲۰ سال است که با شرایط تحریمی در حال کنار آمدن هستیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در ایران سقف معینی دارد که در این تحریم به آن پرداخته شده است، گفت: سقف سرمایه گذاری های توسط شرکت هایی که به ایران می آیند می گویند تا ۲۰ میلیون دلار است که این از نظر ما قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه سیاست های کلی نظام  باید تحت نظر مقام معظم رهبری باشد، افزود: در سیاست های خارجی حرف اول و آخر را مقام معظم رهبری خواهد زد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه