نماینده لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با 8دی:

مسئولان به جای حل مشکل مردم، آنها را توبیخ می کنند / در بحران برف دانش آموزان در سرما می لرزیدند

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: برخی مسئولان به جای اینکه مشکلات مردم را حل کنند آنها را توبیخ می کنند.

مسئولان به جای حل مشکل مردم، آنها را توبیخ می کنند / در بحران برف دانش آموزان در سرما می لرزیدند

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی به مسئولان اجرای استان در خصوص برنامه ریزی در راستای برودت هوا و نزولات آسمانی هشدار داد و اظهار داشت: مسئولان اجرایی استان و به ویژه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل آمادگی خود را در مقابل با بحران برف حفظ کنند.

وی به ضرورت رفع نواقص و تجربه گیری از برف های گذشته تاکید کرد و افزود: به اندازه کافی بحران هایی را در خصوص برف و بارش های سنگین آن در استان داشته ایم و اکنون فرصتی برای تجربه اندوزی نیست.

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی و امدادی باید همیشه آمادگی داشته باشند، گفت: در اولین بارش های برف در حوزه انتخابیه ام دانش آموزان از سرمایه شدید می لرزیدند و هیچ امکاناتی برای آنها در نظر گرفته نشده بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از برخورد نامناسب یکی از مسئولان اجرایی در حوزه انتخابه اش شدیدا انتقاد کرد و ادامه داد: کسانی که ادعای حل مشکل مردم را در برف داشتند علاوه بر حل نکردن مشکلات، مردم را توبیخ نیز کرده بودند.

نیکفر با اظهار تاسف از توهین کننده به مردم و مورد نکوهش قرار دادن آن، اظهار کرد: اگر این اتفاقات تکرار شود مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین می شوند.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با هشدار به برخی از مسئولین مبنی بر اینکه صرفا دنبال حل مشکلات مردم باشند، گفت: مسئولین بگردند مشکلات مردم را حل کنند نه اینکه کسی به رفتار و عملشان انتقاد کرد، به تهمت و توهین محکوم کنند.

وی با اعلام اینکه همه ی آحاد ملت از یک امت واحد متشکل شده ایم، ادامه داد: مردم طرفدار نظامند و اگر نبودند نظام قدرت و قوت خود را در جهان از دست می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه