نماینده مردم انزلی در مجلس:

خطای استراتژیک دولت روحانی / بودجه ۹۶ منطبق با برنامه ششم توسعه نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین بودجه ۹۶ بر اساس برنامه پنجم خطایی استراتژیک از سوی دولت است.

خطای استراتژیک دولت روحانی / بودجه ۹۶ منطبق با برنامه ششم توسعه نیست

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اعلام اینکه بودجه ۹۶ منطبق با برنامه ششم توسعه نیست، اظهار داشت: اگر بودجه سال آینده با برنامه ششم منطبق نباشد یک چالش اساسی است.
وی به ضرورت مطالعه نمایندگان از لایحه بودجه تقدیمی دولت اشاره کرد و افزود: لایجه بودجه تقدیمی دولت باید مورد مطالعه بیشتری قرار بگیرد تا نواقصی که هست رفع شود.
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه باید برشی از برنامه ششم باشد و اگر دولت غیر از این عمل کند موجب یک خطای استراتژیک خواهد شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه کشور از برنامه پنجم توسعه عبور کرده است، اظهار کرد: ما برنامه پنج توسعه را پشت سر گذاشته ایم و وارد برنامه ششم هستیم و باید طبق برنامه ملی جلو برویم.
خسته بند با بیان اینکه کمیسیون تلفیق روی برنامه ششم توسعه در حال مطالعه و اقداماتی است، گفت:  ما در سال اول برنامه هستیم و دولت باید لایحه بودجه بندی خود را منطبق بر آن تنظیم کند.
نماینده مردم انزلی در مجلس با اعلام اینکه برنامه ششم هم نواقصی دارد، بیان داشت: مجلس و دولت در تلاشند تا این نواقص را با نشست های تخصصی و مشترک رفع کنند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه ضرورت دارد تا بودجه کشور بر اساس برنامه ششم تدوین شود، ادامه داد: اگر بودجه ۹۶ بر اساس برنامه ششم توسعه نباشد نمایندگان در کمیسیون های تخصصی و صحن علنی این مسئله را موشکافی خواهند کرد و اگر گیر ها و نواقصی وجود داشته باشد باید تلفیق صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه