دبیر هیئت رئیسه مجلس مدعی شد:

تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان از ۸ سال پیش تاکنون/ دستگاه قضا باید با متخلفان برخورد کند

نماینده مجلس اتفاقات صندوق فرهنگیان را مربوط به ۸سال پیش برشمرد و گفت: پس از بررسی، دستگاه قضا باید با متخلفان برخورد کند.

تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان از ۸ سال پیش تاکنون/ دستگاه قضا باید با متخلفان برخورد کند

علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، تخلفات مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان را به سال های گذشته مربوط دانست و اظهار داشت: تخلفاتی که در صندوق ذخیره فرهنگیان امروزه شنیده شده مربوط به سلسله اقداماتی است که در ۸ سال پیش شروع شده است.
وی با بیان اینکه این صندوق در حاشیه های خود تخلفاتی را مرتکب شده است، افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان در قبال وام هایی که در گذشته داده تخلفاتی را بروز داده که باید با آن برخورد شود.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس به صورت محسوس در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان ورود کرده است، گفت: با پیگیری هایی که نمایندگان مجلس انجام داده اند، تحقیق و تفحص از این صندوق در دستور کار مجلس قرار گرفته است.
دبیر هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نظارت نمایندگان بر این صندوق موشکافانه است، گفت: پس از بررسی هایی عمیقی که نمایندگان انجام می دهند، گزارش بررسی های تحقیق و تفحص به زودی به صحن علنی خواهد آمد.
یوسف نژاد با اعلام اینکه باید تخلفات آشکار شود تا با آن برخورد شود، گفت: بر اساس ماده ۲۰۶ آیین نامه داخلی پس از آمدن گزارش به صحن با متخلفان مقابله و برخورد می شود.
وی با اشاره به اینکه مجلس گزارش های خود را به قوه قضائیه ارسال خواهد کرد، گفت: پس از ارسال گزارش به قوه قضائیه دستگاه قضا باید تصمیمات لازم را در خصوص متخلفان نسبت به این صندوق بگیرد.
این نماینده مجلس با اعلام اینکه وزیر سابق آموزش و پرورش تنها در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان نقش نداشته است، گفت: این تخلفات از سال های گذشته با وام های ارائه شده رخ داده و برای مجلس برخورد در مقابل تخلف ربطی به وزیر سابق، فعلی و آینده ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه