عضو شورای شهر رشت: تقویت و توسعه ی ورزش بانوان در دستور کار بنده قرار دارد

عضو شورای شهر رشت گفت: درکنار مباحث عمرانی درشهر، حوزه های فرهنگی و ورزشی در حوزه مدیریت شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عضو شورای شهر رشت: تقویت و توسعه ی ورزش بانوان در دستور کار بنده قرار دارد

فاطمه شیرزاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی، ضمن تسلیت بخاطر درگذشت مادر نسا احمدی بازیکن تیم فوتسال شهرداری رشت، در رابطه با حمایت های مالی شهردار رشت از تیم فوتسال بانوان اظهار داشت: در کنار مباحث عمرانی درشهر، حوزه های فرهنگی و ورزشی در حوزه مدیریت شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است و با توجه به اینکه دو سالن ورزشی در حوزه ی اختیار مدیریتی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت قرار دارد، خواستار فعال شدن سالن حجاب منظریه و سالن باقرآباد برای فعالیت های ورزشی بانوان هستیم.

وی افزود: بازدید هایی ازاین دو سالن انجام داده ایم و جناب شهردار قول هایی در این راستا داده بودند ما منتظر هستیم به زودی این دو سالن مورد بهره برداری قرار بگیرد و پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان فوتسال  ما در مرحله عمل قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که سالن های نامبرده متعلق به کدامیک از دو بخش خصوصی یا دولتی می باشد گفت: هر دو سالن متعلق به شهرداری است و نیاز به نوسازی دارد، ان شاالله اقدامات بهسازی که برای مرمت مکان های نامبرده در حال انجام است باید تسریع یابد که بانوان بتوانند در رشته های مختلف ورزشی فعالیت کنند.

وی با امید به اینکه به موازات این اقدامات، کارهای اساسی تر در مرحله عمل انجام شود، برای ورزش بانوان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه