نماینده طارم و زنجان در گفتگو با 8دی:

گزارش دهی مجلس در خصوص فساد صندوق ذخیره فرهنگیان نباید به طول بیانجامد / دولت باید حقوق معلمان را افزایش دهد

نماینده مردم طارم و زنجان گفت: نباید بررسی ها از صندوق ذخیره فرهنگیان به طول بیانجامد چون از خاصیت مجلس می کاهد.

گزارش دهی مجلس در خصوص فساد صندوق ذخیره فرهنگیان نباید به طول بیانجامد / دولت باید حقوق معلمان را افزایش دهد

فریدون احمدی در گفتگو با خبرنگار ۸دی از پیگیری مجلس در خصوص تخلف بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان کشور خبر داد و اظهار داشت: کمیسیون مربوطه در مجلس با جدیت دنبال پیگیری ها و بررسی ها در خصوص تخلف بزرگ در صندوق ذخیره فرهنگیان است.

وی هدف از پیگیری های دستگاه های حکومتی در این راستا را تحقق حقوق تضییع شده فرهنگیان دانست و افزود: در موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان حقوق قشر فرهیخته و زحمت کشی ضایع شده که از حداقل حقوق ها برخوردار هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی ها در این خصوص همچنان ادامه دارد، گفت: قائدتا نباید گزارش دهی مجلس در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان طولانی شود.

احمدی در ادامه اظهار کرد: اگر گزارش دهی مجلس به مردم در خصوص تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان به طول بیانجامد خاصیت خود را از دست خواهد داد.

وی با بیان اینکه مجلس با پیگیری های خود در تلاش است تا اعتماد فرهنگیان را مجددا جلب کند، گفت: تلاش می کنیم تا قبل از دهه فجر انقلاب اسلامی گزارش مجلس در رابطه با این موضوع منتشر شود.

نماینده مردم زنجان و طارم با تاکید بر اینکه دولت تلاشش را باید برای ارتقای حقوق فرهنگیان بکار بندد، گفت: مجلس نیز تلاش می کند با بررسی هایی که صورت می دهد حقوق به حق فرهنگیان را به آنها باز گرداند تا نشاط به این قشر بازگردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه