رئیس دانشکده پرستاری لنگرود خبر داد

تاسیس دانشکده فناوری‌های نوین علوم‌پزشکی در لنگرود

رئیس دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود از تاسیس دانشکده فناوری‌های نوین علوم‌پزشکی در این شهرستان خبر داد.

تاسیس دانشکده فناوری‌های نوین علوم‌پزشکی در لنگرود

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، ایرج نیکوکار امروز با اشاره به فعالیت دانشکده پیراپزشکی این شهرستان اظهار کرد: دانشکده مذکور در رشته‌های علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، اتاق عمل و بیهوشی در مقطع کارشناسی و زیست فناوری پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد دارای دانشجو  است.

وی درباره دانشکده پرستاری و مامایی لنگرود افزود: دانشجویان این دانشکده در رشته پرستاری و مامایی در مقطع کارشناسی و پرستاری سالمندان در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود از راه‌اندازی رشته علوم سلولی کاربردی و مهندسی بافت در مقطع دکترای تخصصی در این دانشکده خبر داد و تصریح کرد: تاسیس دانشکده فناوری‌های نوین علوم پزشکی در این مجموعه از تأکیدات رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

به گفته وی، دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود دارای آزمایشگاه مرکزی تحقیقات فناوری نوین علوم آزمایشگاهی، آزمایشگاه میکروب شناسی و انگل شناسی، آزمایشگاه شیمی و بیوشیمی، آزمایشگاه ایمنی شناسی و هماتولژی و آزمایشگاه فیزیک برای کار عملی دانشجویان است.

نیکوکار از تحصیل بالغ بر یک هزار دانشجو در دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود خبر داد و یادآور شد: ۲۵۰ دانشجو جدیدالورود هستند.

وی آغاز فعالیت دانشکده پرستاری و مامایی لنگرود را در سال ۸۴ با دو رشته عنوان کرد و یادآور شد: دانشکده پیراپزشکی لنگرود در سال ۸۷ با چهار رشته علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، اتاق عمل و بیهوشی تاسیس شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه