تصاویر؛

هیأت عزاداری جامعه‌ی هنرمندان رضوانشهر به مناسبت ماه محرم برپا شد

هیأت عزاداری جامعه‌ی هنرمندان رضوانشهر به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) و ماه محرمر از مسیر مسجد جامع تا مزار شهدای این شهر برپا شد.

هیأت عزاداری جامعه‌ی هنرمندان رضوانشهر به مناسبت ماه محرم برپا شد

به گزارش ۸دی، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان رضوانشهر و به مناسبت ایام سوگواری شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) و ماه محرم، صبح امروز با حضور جامعه‌ی هنرمندان این شهرستان هیأت عزاداری هنرمندان از مسجد جامع به سمت بقعه‌ی غریبنده و مزار شهدای رضوانشهر برپا شد.

علیرضا ملکی نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  رضوانشهر در حاشیه‌ی این مراسم در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: هر ساله با فرا رسیدن ماه محرم در جای جای ایران اسلامی شور و حال خاصی برپا می‌شود و هر کس به نوعی تلاش می‌کند که مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با شکوه و عظمت هر چه بیشتر برگزار شود.

وی افزود: در این مراسم گروهی از هنرمندان به نوحه خوانی پرداختند و با برگزاری این مراسم سینه زنی، حال هوای شهرستان را  پر از عطر و بوی حسینی شد.

ملکی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: در دهه‌ی نخست ماه محرم این اداره برنامه‌ها و مراسم مختلفی از جمله نمایشگاه محصولات فرهنگی و برپایی ایستگاه صلواتی را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه