استاندار گیلان:

۲۳۴ مدرسه سه سال گذشته در گیلان ساخته شد

استاندار گیلان از احداث تعداد ۲۳۴ مدرسه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در گیلان خبر داد و گفت: این مبلغ علاوه بر ۲۳ میلیارد تومانی است که در بخش استاندارد سازی هزینه شده است.

۲۳۴ مدرسه سه سال گذشته در گیلان ساخته شد

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی در آیین افتتاح مدرسه استثنایی پیامبر اعظم (ص) رشت  با بیان اینکه خدا را شاکریم که با همت خیرین عزیز بار دیگر شاهد افتتاح یک مدرسه هستیم اظهار داشت: در حالی که کشورهای همسایه و پیرامونی گرفتار درگیری داخلی و خارجی هستند در کشورمان بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز و حدود ۵ میلیون دانشجو در آرامش و امنیت مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه الحمدا… ، گیلان با وجود فضای خوب همدلی، همراهی و همزبانی که در کشور زبانزد است در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد افزود: بسیار خرسندیم که مردم گیلان در فضای امن متأثر از کشور با رویکرد مثبت در فضای کسب و کار مشغول به فعالیت هستند.

استاندار گیلان به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش تعلیم و تربیت اشاره کرده و با بیان اینکه در دولت یازدهم تعداد ۲۳۴ مدرسه با بیش از هزاران کلاس درس با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در گیلان احداث شد گفت:  این مبلغ علاوه بر ۲۳ میلیارد تومانی است که در بخش استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس استان  هزینه شده است .

نماینده‌ی عالی دولت در گیلان زیبایی ساخت این گونه مدارس را وجود اندیشه خیر، همیاری و در کنار هم بودن دانست و افزود : حدود ۲۰ درصد مدارس استان توسط خیرین عزیز ساخته و کامل می‌شود.

وی اندیشه ساخت مدارس توسط خیرین را اندیشه بزرگ مردان توصیف و اظهار کرد: الحمدا… شرایطی را که مجمع خیرین مدرسه ساز استان و کشور فراهم کرده شاهد شکل گیری این گونه اقدامات ارزشمند در کشور هستیم.

نجفی روحیه بخشش توسط این خیرین را از عنایت و الطاف پروردگار دانست و ادامه داد: این روحیه بسیار ارزشمندی است که خداوند به شما خیرین عزیز عنایت فرموده است.

استاندار گیلان گفت: برخود وظیفه می‌دانیم تا تمامی امکانات لازم را برای حضور هر چه بیشتر خیرین جهت توسعه و تعالی استان فراهم کنیم.

آموزشگاه استثنایی ۱۲ کلاسه پیامر اعظم (ص) با ساخت عرصه ۸۸۳ مترمربع و اعیان ۶۵۶ مترمربع توسط خیرمدرسه ساز،  مهدی کیانی فرد در سال جاری تجدید بنا شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه