لیگ دسته اول آزادگان؛

سپیدرود رشت از سد آلومینیوم اراک گذشت / شکست سنگین انزلی‌چی‌ها

تیم سپیدرود رشت موفق شد تا در برابر تیم آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد تا خود را به جمع سه تیم اول جدول برساند.

سپیدرود رشت از سد آلومینیوم اراک گذشت / شکست سنگین انزلی‌چی‌ها

به گزارش ۸دی، در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته اول آزادگان، تیم سپیدرود رشت موفق شد تا تیم آلومینیوم اراک را با حساب یک بر صفر شکست دهد.

بنابر این گزارش این بازی که عصر روز شنبه در ورزشگاه دکتر عضدی رشت و زیر باران با حضور بیش از ۷ هزار تماشاگر برگزار شد در نهایت با تک گل دقیقه ۱۶ میلاد قربان زاده به سود سرخ پوشان رشتی خاتمه یافت.

داوری این بازی برعهده شاهین حاج بابایی و با کمک‌های رحیم شاهین و حسین سلیمانی بود که در نهایت به حسین کعبی و محمدرضا الماسخاله از سپیدرود کارت زرد داده شد.

نبرد تماشایی دو تیم چهارم و پنجم در حالی در رشت برگزار شد که فاصله تیم ششم و اول با هم تنها یک امتیاز است و این امر بر حساسیت نبرد تیم‌های بالا نشین افزوده بود.

سپیدرود و آلومینیوم در فصل ۹۳-۹۴ لیگ دسته دوم دو بار در برابر هم به میدان رفته بودند که نتیجه هر دو بازی تساوی یک بر یک بود.

سپیدرود حدود دو سال است که در رشت به هیچ تیمی نباخته و رکورد نباختنش در خانه تا این بازی به عدد ۷۰۴ روز می رسد، آخرین باخت سپیدرود ۲۱ مهرماه ۹۳ در برابر “خونه به خونه بابل” بود.

در دقیقه ۳۰ داود مهابادی سرمربی اراک بیش از ده دقیقه بازی را متوقف کرد و پس از اینکه داور میدان در چند مرحله تهدید به پایان دادن بازی کرد، اجازه ادامه بازی را به بازیکنانش داد.

در ابتدای مسابقه از کاپیتان سهیل حق شناس فرزند شهید عبدالحسین حق شناس تجلیل به عمل آمد.
در نهایت سه امتیاز شیرین به حساب ارتش سرخ واریز شد تا روند نتیجه گیری‌های خوب سپیدرود همچنان تداوم داشته باشد.

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، محمدرضا الماسخاله، هادی تامینی، سیدهادی موسوی، شایان مصلح، حسین کعبی(از دقیقه ۸۳ محمدرضا مهدوی)، احسان عبدی(از دقیقه ۷۷ محمد رستمی)، میلاد قربانزاده، میثم فردوسی، محمد میری، سهیل حق شناس(از دقیقه ۶۵ محمد لطفی).

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب آلومینیوم اراک:

میررسول حسنی، اکبر بختیاری، نادر هوشیار، وحید نعمتی، محمد آشتیانی، رضا کاردوست(از دقیقه ۶۱ جهانگیر عسگری)، حسن احمدلو، سجاد کرمان(از دقیقه ۵۲ شاهین مجیدی)، امین پورعلی، سعید قدمی(از دقیقه ۵۰ روح الله عرب)، میلاد احمدی.

سرمربی: داود مهابادی

نتایج دیگر بازی ها

در دیگر بازی های هفته هفتم لیگ دسته اول برخلاف لیگ برتر شاهد دیدارهای پرگلی بودیم. تیم ملوان با مایلی‌کهن دومین شکست این فصل خود را در سیرجان تجربه کرد و مهدی پاشازاده هم توانست به یک برد پرگل با راه آهن برسد.
مس کرمان هم اولین بردش را به دست آورد. در صدر جدول هم رقابت‌ بین تیم‌های اکسین البرز و گل‌گهرسیرجان ادامه دارد و  هر دو تیم در این هفته پیروز شدند اما گل‌گهر به خاطر تفاضل گل بهتر به صدر جدول صعود کرد.
تابلوی نتایج بازی‌های امروز
فولاد یزد صفر- خونه به خونه بابل یک
گل: محمد غلامی ۸۶
نساجی قائمشهر ۳- خیبرخرم‌آباد صفر
گل:محمد عباس‌زاده( ۲ گل) در دقایق ۵۰ و ۸۰ و احسان تاییدی در دقیقه ۲۷ برای نساجی و شهاب دارایی  ۳۲ برای خیبر
راه‌آهن تهران ۳- استقلال اهواز صفر
گل: میلاد زنیدپور(۱۵)، هادی شکوری(۷۰) و حمید طاهری فرد(۸۵)
مس کرمان یک- مس رفسنجان صفر
گل: مهدی دغاغله (۶۲)
سپیدرود رشت یک – آلومینیوم اراک صفر
گل: میلاد قربان زاده(۱۵)
گل‌گهر سیرجان ۳ – ملوان بندرانزلی صفر
گل:  مهرداد آوخ ۲۴، حسین امامیان ۵۶ و اکبر صغیری ۶۸ برای گل گهر و میلاد بختیاری(۸۴ پنالتی) ملوان
اکسین البرز یک – بادران تهران صفر
ایرانجوان بوشهر ۲ – فجرسپاسی شیراز یک
نفت مسجدسلیمان صفر- پارس جم صفر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه