نماینده ولی فقیه در گیلان:

به برکت خون شهدا کسی نمی‌تواند به ایران نگاه متجاوزانه داشته باشد

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان گفت: اگر امروز کسی نمی تواند به خاک ایران اسلامی چپ نگاه کند به یاد دلاوری های آنان و آمادگی فززندان انقلاب اعم است.

به برکت خون شهدا کسی نمی‌تواند به ایران نگاه متجاوزانه داشته باشد

به گزارش ۸دی به نقل از خوبان، آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و عضو خبرگان رهبری عصر امروز در یادواره ۱۳۲ شهید والمقام بخش خشکبیجار و دو شهید گمنام در مسجد جامع این بخش اظهار کرد:شهدا برای کشور عزت آفریدند.

وی با اشاره به اینکه شهدا زنده اند و باید قبور آنان را تکریم نمود افزود: اگر خون شهدا نبود دشمنان آب و خاک کشور را تصرف می‌کردند ولی آنان سینه سپر کرده و برای ملت عزت آفرین شدند.

آیت االه قربانی گفت: پست ها برای ما یک مقام نیست، یک مسئولیت است. بنده در هفته دولت سه روز به دیلمان رفتم. آنجا مردم محروم بسیاری دارد اما مسئولین کمتر به آن ها سر می‌زنند. با آقای استاندار هم در این باره صحبت کردم، همراه با مسئولین رفتیم و حرف های مردم را از نزدیک شنیدیم، مردم ما آنقدر بزرگوارند که همین حضور ما در کنار آن ها هم کفایت می کند.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان شهدای نظام را مایه‌ی مباهات و آبروی جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر امروز کسی نمی‌تواند به خاک ایران اسلامی چپ نگاه کند به یاد دلاوری های آنان و آمادگی فززندان انقلاب اعم است.

آیت الله قربانی در خصوص جایگاه شهیدان اظهار کرد: فکر نکنید شهدا از کنار ما رفته اند، شهید شدند و تمام شدند، این طور نیست، ما باید از شهدا گدایی کنیم و از آنها کمک بگیریم و فکر نکنیم آنها مرده اند بلکه آنها زنده اند یعنی نام نیک آنها بر جای مانده و  این حیات واقعی است شهدا زنده اندو  پیش خدای خود هستند و روزی میخورند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان افزود: امروز خانواده آیت الله شهید مطهری مهمان من بودند. ما در گذشته با هم رفت و آمد داشتیم. زمانی که بنده پنج سال حق منبر رفتن و نماز جمائت خواندن در مساجد را نداشتم شهید مطهری ماهیانه به من کمک می‌کردند تا خانواده خود را اداره کنم. شهید مطهری شرح نهج البلاغه موضوعی را به من مرحمت کردند تا بنویسم. مشوق من برای گرایش به نهج البلاغه ایشان بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه