آیت الله قربانی:

مردم با نیروی انتظامی همسویی خوبی دارند

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار با فرمانده ناجا گفت: مردم با نیروی انتظامی همسویی خوبی دارند.

مردم با نیروی انتظامی همسویی خوبی دارند

به گزارش ۸دی، فرمانده ناجا به همراه فرمانده انتظامی استان گیلان و مسئولان انتظامی و نظامی با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کرد.

آیت الله قربانی در این دیدار با بیان اینکه خداوند را شاکر و قدردان نعمت بزرگ انقلاب هستیم، گفت: این عزت را خدا و انقلاب به ما داده است که امروز به این جایگاه رفیع دست یافته ایم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه بحمدالله ما در گیلان یک تعامل خوبی با مسئولان داریم، افزود: تعامل و همکاری بین مردم و مسئولان در امنیت استان تاثیر گذار بوده تا جایی که فکر میکنم کمتر استانی مثل گیلان امنیت داشته باشد.

امام جمعه شهرستان رشت با بیان اینکه مردم با نیروی انتظامی همسویی خوبی دارند، بیان داشت: حرکت و انسجام پلیس در جامعه نشان دهنده استقرار یک حکومت علوی مقتدر است.

وی با اعلام اینکه در گذشته باور اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت است وجود نداشت، اظهار داشت: امروز مردم هرجا که کم و کاستی احساس می کنند به نیروی انتظامی پناه می برند.

آیت الله قربانی با بیان اینکه عملکرد خوب نیروی انتظامی موجب سربلندی است، ادامه داد: جامعه اسلامی به داشتن چنین نیروی متعهد و مومنی به خود می بالد.

گفتنی است، فرمانده ناجا نیز در این دیدار خلاصه ای از اقدامات پلیس در راستای ارتقا امنیت اجتماعی تشریح کرد.

%d8%a2%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d9%82%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%af%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه