فرمانده انتظامي لنگرود خبر داد؛

کلاهبرداری ۴۰۰ میلیونی با سهل انگاری مالباختگان در لنگرود

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری کلاهبرداری که از سهل انگاری مالباختگان سوء استفاده کرده و ۴۰۰ میلیون ریال به جیب زده بود، در این شهرستان خبر داد.

کلاهبرداری ۴۰۰ میلیونی با سهل انگاری مالباختگان در لنگرود

به گزارش ۸دی، سرهنگ” حسین نیک فرد” در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان آگاهی در پی دریافت شکایت های مردمی مبنی بر کلاهبرداری فردی از سالخوردگان و افراد مسن در جلوی دستگاه های خود پرداز بانکها، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی این کلاهبردار را در جلوی یک دستگاه خودپرداز شناسایی کرده و وی را دستگیر کردند، افزود: متهم ۴۰ ساله در تحقیقات پلیس به ۴ فقره کلاهبرداری در این شهرستان از افراد سالخورده و افراد مسن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با اعلام اینکه متهم فقط از یک خانم سالخورده ۴۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده، گفت: تحقیقات پلیس به منظور کشف کلاهبرداری های احتمالی دیگر ادامه دارد.

نیک فرد با توجه به اهمیت موضوع به کلیه دریافت کنندگان خدمات از باجه های خودپرداز بانک ها به خصوص به افراد سالمند و کسانی که از نعمت سواد بی بهره یا کم بهره اند، گفت: به سادگی به افرادی که در جلوی خود پرداز ها حضور دارند اعتماد نکنند و حتما برای اخذ وجوه خود از خود پرداز هااز خانواده و خویشاوندان مورد وثوق خویش کمک بگیرند.

انتهای پیام/

gk’v,n

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه