لیگ دسته اول فوتبال؛

بدرقه خونه به خونه بابل با سه گل در رشت

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) تیم سپیدرود رشت برابر خونه به خونه بابل، به سه گل به برتری رسید.

بدرقه خونه به خونه بابل با سه گل در رشت

به گزارش ۸دی، در این مسابقه که عصر جمعه برگزار شد، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه سه بر یک، برابر تیم فوتبال خونه به خونه بابل به برتری دست یابد.
این مسابقه از هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای بارانی و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد.
این دیدار با حملات تیم فوتبال سپیدرود رشت آغاز شد و این تیم توانست در همان دقایق اولیه این بازی به گل برتری دست یابد و سهیل حق شناس کاپیتان گلزن این تیم موفق شد در دقیقه نهم و از روی نقطه پنالتی، اولین گل تیمش را به ثمر برساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل ، تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنان با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط داشت و به خوبی جریان بازی را به نفع خود هدایت می کرد تا اینکه این نیمه را با همان تک گل به پایان رساند.
در نیمه دوم نیز سپیدرود همچنان تهاجمی ظاهر شد و سهیل حق شناس کاپیتان این تیم در دقیقه ۶۲ روی اشتباه محرز خط دفاعی تیم خونه به خونه بابل، دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند .
پس از این گل و در دقیقه ۶۷ تیم فوتبال خونه به خونه بابل صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را روح الله باقری به خارج از زمین زد تا نتیجه بازی همچنان دو بر صفر به سود تیم سپیدرود رشت باشد اما در دقیقه ۷۴ این مسابقه ، تیم فوتبال پر مهره خونه به خونه بابل موفق شد دروازه تیم میزبان را باز کند و حمید کاظمی در دقیقه ۷۴ تنها گل تیم خونه به خونه را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود و در دقایق تلف شده این مسابقه ، رضا الماسخاله سومین گل تیم سپیدورد رشت را به ثمر رساند تا این تیم به یک پیروزی شیرین در هفته پنجم دست یابد.
قضاوت این دیدار را محمدرضا اکبریان با کمک های بابک داوری و یعقوب مجتبی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه مازیار زارع ، محمد خلیلی ، میثم تقی زاده از تیم خونه به خونه بابل و محمد میری از سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند و علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل نیز به دلیل اعتراض به داور ، در دقیقه ۳۴ از نیمکت تیمش اخراج شد.
تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم خونه به خونه بابل با کسب هشت امتیاز در مکان سوم و تیم سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار داشتند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه