فرمانده‌ی انتظامی انزلی خبر داد؛

پرستار تقلبی در انزلی به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از شناسایی و دستگیری سارقی که در پوشش مراقبت و نگهداری از سالمند،از خانم مسنی ۱۰۰ میلیون ریال سرقت کرده بود، در این شهرستان خبر داد.

پرستار تقلبی در انزلی به دام پلیس افتاد

به گزارش ۸دی، سرهنگ “هرمز عشقی” در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت خانم مسنی مبنی بر اینکه مبلغ ۱۰۰میلیون وجه نقد وی سرقت شده است،شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سارق وجه نقد پرستار این خانم مسن بوده، افزود: زن ۳۵ ساله ای که وظیفه مراقبت و نگهداری از پیرزن را برعهده داشته با خوراندن داروی خواب آور به وی، ۱۰۰ میلیون ریال از داخل کمد سرقت و متواری شده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی محل اختفای متهم را در استان تهران شناسایی کردند، گفت: متهم با ترفندی پلیسی به شهرستان بندر انزلی احضار شده و دستگیر شد.

وی اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده و معرفی به قوه قضائیه با قرار وثیقه ۴۰۰میلیون ریالی روانه زندان شد.

عشقی در پایان از شهروندان خواست، از نگهداری پول و اشیای گرانقیمت در منزل خودداری کرده و در صورتی که حضور فردی به عنوان پرستار جهت نگهداری سالمند یا کودک در منزل لازم است، حتما به مراکز معتبر و دارای پروانه کسب که اقدام به ارائه چنین خدماتی می کنند، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه