سجاد مردانی مقابل چو؛ دیوار بلند بریتانیایی؛

ما آمریکا را بردیم، تو بریتانیا را ببر !

سجاد مردانی در دومین مبارزه خود تا ساعاتی دیگر مقابل حریف بریتانیایی خود به روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

ما آمریکا را بردیم، تو بریتانیا را ببر !

به گزارش ۸دی، سجاد مردانی تکواندوکار ۸۰+ کیلوی ایران در اولین مبارزه خود بردی قاطع  و با نتیجه ۱۶ بر یک پیتا نیکولاس تونگایی را شکست داد . حریف تونگایی البته تکواندوکای قدری نبود اما  بعد از انتشار تصویرش در مراسم افتتاحیه برای خود شهرتی دست و پا کرده بود . جالب اینکه او  در دیدار با ستاره تکواندوی ایران بعد از اینکه یک امتیاز گرفت لحظاتی را به خوشحالی پرداخت.
حالا سجاد در دومین دیدار خود برای راهیابی به جمع ۴ تکواندوکار برتر المپیک کار سختی را پیش رو دارد. ماهاما چو بریتانیایی حریف بعدی او خواهد بود. با اینکه ماهاما عناوین قاره ای ندارد اما همیشه در مسابقات گرند پری، یک پای سکو بوده است و حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود. نماینده انگلیس در گرندپریکس منچستر ۲۰۱۳ طلا گرفت و در سال ۲۰۱۴ در مسابقات گرندپریکس موفق به کسب یک نقره و یک برنز شد. او در گرندپریکس ۲۰۱۵ روسیه نیز به مدال برنز رسید.

 

 
از طرف دیگر بریتانیایی‌ها با ۲۵ طلا رقابت نزدیکی با چین و آمریکا دارند  و حالا جایگاه دوم را در اختیار دارند که در المپیک‌های گذشته این جایگاه کمتر برای آنها به دست آمده بود. بریتانیایی‌ها در ریو عالی ظاهر شده اند و تلاش عجیبی برای کسب طلا دارند که این مساله قطعا کار سجاد در دیدار امشب را دشوارتر  خواهد کرد.با این حال امشب شاید شب ما باشد ؛ شبی که تکواندو بی افتخار به ایران برنگردد. سجاد این دیوار را بشکن که خواب نداریم!

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه