رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان:

باند سارقان منزل با ۲۲ فقره سرقت در رشت متلاشی شد

کارآگاهان آگاهی پلیس گیلان، باند سارقان منزل با ۲۲ فقره سرقت در رشت متلاشی کردند.

باند سارقان منزل با ۲۲ فقره سرقت در رشت متلاشی شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: درپی وقوع سرقت های متعدد از منازل مسکونی در شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان با همکاری ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاهها در دستورکار کارآگاهان دایره سوم اداره مبارزه با سرقت استان قرارگرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: کارآگاهان اداره مبارزه سرقت پس از بررسی تمامی صحنه های سرقت با پی جویی های فنی و پلیسی، مشخص کردند که سرقتها به صورت گروهی صورت گرفته و باتوجه به تشابه نحوه سرقت ها، سریالی بودن آنها نیز برای پلیس محرز شد.

فلاح کریمی تصریح کرد: با پیگیری های همه جانبه پلیس، سرانجام سارقی ۲۹ ساله اهل و ساکن رشت در حین سرقت منزل توسط ماموران انتظامی کلانتری دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی معرفی شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۲۲ فقره سرقت با  دو متهم۳۳ ساله اهل اهواز و ساکن قزوین و۲۶ ساله اهل و ساکن رشت اعتراف کرد، بیان داشت: همدستان این متهم نیز در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

فلاح کریمی اضافه کرد: سارقان به صورت سه نفره در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به سرقت اثاثیه منزل کرده و پس ازسرقت اموال را با خودروهای کرایه به مخفیگاه خود حمل می کردند.

وی با اشاره به اینکه ۳مالخر اموال مسروقه نیز در بازار زرگران رشت شناسایی و دستگیر شده اند، اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان سرقت جهت تامین هزینه های مصرف مواد مخدر  را از دلایل مهم سرقت در استان اعلام نموده و از مردم خواست، با تجهیز منازل مسکونی خود به  انواع تجهیزات ایمنی و حفاظتی، از سرقت سارقان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه