فرمانده سپاه قدس گیلان:

دشمن از وحدت و همدلی مسلمانان هراس دارد/هوشمندانه و با‌ دقت در حوزه فرهنگ عمل کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین اهل تسنن و تشیع و همدلی و تعامل با یکدیگر گفت: دشمنان جهت بدنام کردن اسلام یک کودک ۱۲ ساله را ذبح می‌کنند تا اسلام را آلوده کرده و با تروریست هم‌نام کند.

دشمن از وحدت و همدلی مسلمانان هراس دارد/هوشمندانه و با‌ دقت در حوزه فرهنگ عمل کنیم

به گزارش ۸دی،  سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آستارا اظهار کرد: سپاه یک مجموعه منظم است که دارای مأموریت‌های ویژه‌ای است و تنها سازمانی است که به‌طور مستقیم مأموریت از حراست از انقلاب را دارد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه سپاه همواره در حال پرورش نیروی انقلابی است، افزود:کاری که نسل امروز در سوریه انجام می‌دهد قابل تحسین است و سپاه با  عناصر جدید، خود را در درون و بیرون همواره تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره دارای اقتدار غیرقابل وصفی است،  تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما استمرار دارد و در مسیر خود با حرکتی هوشمندانه ادامه خواهد داشت.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مشکلات حوزه اشتغال و فرهنگ از  تهدیدات انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: به تازگی طرحی به کمک کمیته امداد و سپاه پاسداران آغاز شده که بر اساس این طرح در استان گیلان ۱۰۰۰ واحد مسکونی تحویل خانواده‌های تحت پوشش قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگ بایستی با دقت و هوشمندانه عمل کنیم، گفت: ارتش و نیروی انتظامی مقتدری داریم و کار نظامی از اولویت‌های دوم ماست و کار اصلی ما پاسداری از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان اظهار داشت: دشمنان جهت بدنام کردن اسلام یک کودک ۱۲ ساله را ذبح می‌کنند تا اسلام را آلوده کرده و با تروریست هم‌نام کند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین اهل تسنن و تشیع و همدلی و تعامل با یکدیگر افزود: دشمن از وحدت و همدلی مسلمانان هراس دارد و تنها راه مبارزه و مأیوس کردن دشمنان نظام و اسلام ایجاد وحدت و تعامل است.

به گزارش تسنیم در این مراسم با قدردانی از زحمات سرهنگ پاسدار محمدعلی علیزاده فرمانده سابق سپاه ناحیه آستارا، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان آستارا معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه