فرمانده انتظامي لنگرود:

سارق طلا در” لنگرود” دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری یک سارق حرفه ای طلا جات در این شهرستان خبر داد .

سارق طلا در” لنگرود” دستگیر شد

به گزارش ۸دی، “سرهنگ حسین نیک فرد “در تشریح این خبر گفت : در پی مراجعه فردی ۲۶ ساله مبنی بر اینکه  پس از مراجعت از مسافرت متوجه گردیده  منزلش مورد سرقت و مقداری طلا به ارزش تقریبی هفتاد میلیون ریال به سرقت رفته ، موضوع بطور ویژه در دستور کار  پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت:  با بررسی نحوه ورود به منزل و سوابق سارقین حرفه ای ، کارگاهان به  یک سارق منزل مظنون و پس از شناسایی محل سکونت و هماهنگی با مقام قضایی قضایی وی را در دستگیر کردند.

نیک فرد ادامه داد : متهم  این پرونده پس از دستگیری  و انتقال به  مقر انتظامی در همان مراحل اولیه تحقیقات  لب به اعتراف گشوده و گفت : با مشاهده خالی بودن منزل از سکنه بهمراه همدستم فرصت را مغتنم و اقدام به سرقت کردیم  و در یکی از شهرستان های همجوار به فروش رساندیم .

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش در جهت شناسایی و دستگیری همدست این سارق ادامه دارد گفت : یکی از دلایل عمده سرقت منازل عدم رعایت موارد امنیتی در مقابل سرقت و مهمتر از همه خالی بودن منزل از سکنه می باشد و خانواده ها می بایست با استفاده از تجهیزات حفاظتی ضد سرقت و سپردن کلید منزل به شخص مورد اطمینان امکان وقوع سرقت را به حداقل برسانند .

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه