فرمانده ی انتظامي آستارا خبر داد؛

دستگیری سارق لوازم کشاورزی در “آستارا”

فرمانده ی انتظامی شهرستان آستارا از دستگیری سارق سابقه دار لوازم کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق لوازم کشاورزی در “آستارا”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رحیم مهدی زاده ”  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم کشاورزی از باغات و مزارع این شهرستان، دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه در دستور کار پلیس آگاهی آستارا قرار گرفت.

ویبا تصریح براینکه ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را از چند فرد مشکوک محلی آغاز می کنند، افزود: ماموران پلیس با بررسی صحنه رخداد سرقت، یک دستگاه تلفن همراه دارای سیم کارت را کشف می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه ماموران پلیس با اطمینان از اینکه گوشی تلفن مکشوفه متعلق به صاحب باغ و نزدیکان وی نیست، مالکیت آن را استعلام می کنند، گفت: پس بررسی و استعلام مالکیت تلفن همراه مکشوفه، مشخص می شود که مالکیت تلفن همراه و سیم کارت، متعلق به یک مرد ۲۷ ساله است.

مهدی زاده با تصریح براینکه با بررسی های به عمل آمده در سابقه مالک تلفن همراه، وی یکی از سارقان سابقه دار از آب درآمد، یادآروشد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با کسب دستور قضایی برای بازرسی منزل وی اعزام شدند.

وی یا اشاره به اینکه فرد مذکور پس از مشاهده ماموران پلیس آگاهی، قصد فرار داشت، متذکرشد: ماموران پلیس آگاهی  آستارا پیش از موفقیت متهم در فرار، وی را دستگیر کردند که متهم با شواهد موجود به ۴ فقره سرقت از باغات و مزارع اعتراف کرد.

فرمانده ی انتظامی استارا افزود: در بازرسی از مخفیگاه نامبرده چند دستگاه ابزار و آلات کشاورزی کشف و ضبط شد و نامبرده با تشکیل پرونده قضایی به مقامات قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه