فرمانده انتظامي لنگرود خبر داد؛

یک کشته و ۳ مصدوم ماحصل بی احتیاطی راننده پراید

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود ازجان باختن یک تن در حادثه رانندگی در این شهرستان خبرداد.

یک کشته و ۳ مصدوم  ماحصل بی احتیاطی راننده پراید

به گزارش ۸دی؛ سرهنگ”حسین نیک فرد” از یک فقره تصادف فوتی در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در منطقه دریاسر این شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از حضور در صحنه حادثه برخورد یک دستگاه خودرو کیا با یک دستگاه خودرو پراید را مشاهده کردند، افزود: ۴ سرنشین مرد این دو خودرو که دو نفر آنها ۲۲ ساله ،دونفر دیگر ۱۸ و ۲۱ ساله بودند دراین حادثه زخمی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با تصریح براینکه مجروحان این حادثه با پیگیری پلیس به مرکز درمانی منتقل شدند، گفت: راننده ۲۲ ساله خودرو پراید بر اثر شدت جراحات پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی شهرستان لنگرود با توجه به نظر کارشناس تصادفات علت این تصادف را بی احتیاطی و تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده خودرو پراید بیان کرد و متذکرشد:  هر دو خودرو این حادثه به پارکینگ منتقل شدند.

نیک فرد در خاتمه  خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه شد و ادامه داد: رعایت قوانین و حقوق تقدم موجب کاهش آمار تصادفات و جلوگیری از رخداد صحنه های دلخراش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه