صبح امروز؛

امینی رییس آموزش و پرورش دیلمان شد / دیانتی به سیاهکل آمد

جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره ی آموزش و پرورش دیلمان در این اداره برگزار شد.

امینی رییس آموزش و پرورش دیلمان شد / دیانتی به سیاهکل آمد

به گزارش ۸دی به نقل از در سیاهکل، با توجه به نطرات و مخالفتهای مسئولین سیاهکل در روزها و هفته های گذشته؛ سرانجام مدیر آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

این مراسم ظهر امروز با حضور امجدی معاون مدیرکل آموزش پرورش گیلان، جعفرزاده معاون فرماندار و سرگرد قربانی جانشین فرماندهی انتظامی سیاهکل و یکتا بخشدار دیلمان در آموزش و پرورش سیاهکل برگزار شد.

در این مراسم از زحمت های چهارساله ایرج بدرود قدردانی به عمل آمد و رحمت دیانتی دیلمی به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.

به گزارش درسیاهکل، پیش از این حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل امام جمعه سیاهکل در تریبون نماز جمعه با بیان اینکه از آقایان استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش تقاضا دارم کمی انعطاف پذیر باشند در زمینه عزل و نصب، تأکید کرده بود: من، نماینده مجلس، فرماندار و مردم؛ شخصی را از هر لحاظ قبول داریم. اما می گویند فقط بخاطر جناح سیاسی نباید این فرد مسئول باشد، این بسیار زشت است.(اینجا)

هرچند برخی ها که خودشان را منتصب به دولت می دانند گزینه هایی را برای این مسئولیت معرفی کرده بودند، اما شخصی که امام جمعه از آن صحبت می کرد وحید حسنی یکی از فرهنگیان سیاهکلی بود که خبرنگار درسیاهکل برای روشن شدن زوایای پیدا و پنهان ماجرا با وی گفتگویی اختصاصی و بی پرده انجام داده بود.(اینجا)

نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل از دیروز صحبت هایی مبنی بر وجود پیشنهادهایی برای انتصابات در حوزه لاهیجان و سیاهکل به خود مطرح کرده بود و اعلام کرد بده بستان سیاسی نداریم.(اینجا)

وی امروز نیز در حالی که دو مراسم تودیع و معارفه در آموزش و پرورش سیاهکل و دیلمان در حال برگزاری بود، به نشانه اعتراض به اداره کل آموزش و پرورش رفت.(اینجا)

به گزارش درسیاهکل، ایرج بدرود متولد روستای چوشل از توابع بخش مرکزی شهرستان سیاهکل می باشد.

وی از سال ۱۳۶۸ وارد آموزش و پرورش شد و به مدت ۷ سال به عنوان معلم ابتدایی در آموزش و پرورش دیلمان خدمت کرد.

سه سال مدیر مدرسه راهنمایی در سنگر، شش سال و نیم کارشناس آموزش متوسطه آموزش و پرورش سیاهکل، ۲ سال کارشناس آموزش راهنمایی و متوسطه آستانه اشرفیه و در پایان حدود چهار سال مدیر آموزش و پرورش سیاهکل از سوابق بدرود می باشد.

با احتساب چهار سال دوران تحصیل بدرود در دانشسرا، وی در مهرماه سال گذشته بازنشست شد.

رحمت دیانتی دیلمی نیز از سال ۱۳۷۲ وراد نهضت سواد آموزی محل تولد خود شد و به مدت هشت سال آموزشیار نهضت سوادآموزی در منطقه دیلمان بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه