مسئول دفتر نماینده ی تالش:

فرماندار تالش با نماینده ی این شهرستان تعامل ندارد / تک محوری با سیاست دولت تدبیر و امید سازگاری ندارد

مسئول دفتر نماینده ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: اراده ای در مسئول اجرایی دولت در شهرستان تالش در تفاهم و همدلی و تعامل با نماینده‌ی مردم شریف این شهرستان در مجلس دیده نمی شود.

فرماندار تالش با نماینده ی این شهرستان تعامل ندارد / تک محوری با سیاست دولت تدبیر و امید سازگاری ندارد

به گزارش ۸دی به نقل از آستارا خبر، رحمان جعفری پور در حاشیه‌ی دیدار مردمی نماینده‌ی مردم تالش در تالش با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی و اتحاد بین قوا اظهار کرد: متاسفانه علیرغم توجه ویژه‌ی استاندار گیلان به شهرستان تالش چنین بنظر می رسد اراده ای در مسئول اجرایی دولت در شهرستان برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تفاهم و همدلی و تعامل با نماینده ی مردم شریف شهرستان در مجلس دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس در سطح کلان کشوری هدفی جز خدمت به مردم ندارند افزود: امتداد این حلقه اتحاد تا پایین ترین رده های مدیریتی توسعه پایدار را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: تک محوری و عدم همفکری و تعامل با آموزه های دینی با مفاد قانون اساسی و جمهوریت نظام و سیاست های دولت تدبیر و امید و خواسته های مردم سازگاری ندارد.

رئیس دفتر نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس هر دو از ارکان اساسی نظام بوده و عدم تعامل و همکاری با نماینده مردم در مجلس توهین به آرای مردم است تصریح کرد:  سعه‌ی صدر و همراهی و همگامی نماینده شهرستان نشانگر اراده‌ی استوار ایشان در پیروی و اطاعت از مقام معظم رهبری و کمک به تحقق سیاست های دولت خدمتگذار است.

جعفری پور افزود: با عنایت ویژه استاندار پرتلاش و اولیای دولت شاهد تقویت توان مدیریتی و تشدید توسعه پایدار در بستری مناسب و همراه با فضای مودت آمیز در شهرستان تالش باشیم.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه