نماینده مردم لاهیجان در مجلس:

پیشبرد اهداف نظام در گرو همدلی است/ محور کاری ما قانون اساسی خواهد بود

ماینده مردم لاهیجان گفت: باید با برادری و همدلی در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و رسیدن به افق چشم اندازی که نظام برای منطقه ی ما پیش بینی کرده گام برداریم.

پیشبرد اهداف نظام در گرو همدلی است/ محور کاری ما قانون اساسی خواهد بود

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، شامگاه یک شنبه جلسه مشترک نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با فرماندار شهرستان لاهیجان در اتاق فرمانداری شهرستان برگزار شد.

ذبیح نیکفرنماینده شهرستان لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه محور کاربنده همیشه این بوده که چیزی را برای خود متصور نباشم اظهارداشت: خداوند را شاکرم که توفیق گام نهادن در وادی خدمت به مردم برای بنده فراهم آمد.

وی با بیان اینکه انتخابات تمام شده ولی برخی افراد می خواهند از برخی مسائل سوء استفاده کنند تا باعث جلوگیری از روند حرکت مثبت شهرستان شود گفت: ما نماینده مردم و نظام هستیم و شما هم نماینده دولت و نظام هستید و اگر محور حرکت وقطب نمای ما رضایت خداوند باشد، به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.

ذبیح نیکفر و محمداحمدی (۳)

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه موفقیت ما در این عرصه باید این باشد که از فرصتی که دراختیار ما قرار گرفته شده به نحو احسن برای خدمت به مردم استفاده کنیم تا در روز حساب شرمنده نباشیم افزود: فرصت ها و زمان در حال گذر است و باید از آن استفاده درست کرد و امروز مردم از ما مسئولیتی سنگین تر طلب می کنند.

وی با بیان اینکه تصمیم گیرندگان این شهر شما، بنده و امام جمعه هستیم که اگر مردم از رفتار و گفتار ما خدشه ای به دین و رفتارشان وارد شود و اگر جوانی از منازعات بین من و شما خسارتی ببیند باید پاسخگو باشیم گفت: بنابراین جای نگرانی وجود ندارد و بنای رفتار ما بر این است که با برادری، همدلی بایکدیگر در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و برای پیشبرد و رسیدن به افق چشم اندازی که نظام برای منطقه ما پیش بینی کرده گام برداریم.

نماینده لاهیجان افزود: شهرستان لاهیجان دارای عناوینی است و باید امکانات و زیرساخت هایی فراهم کنیم که شایسته منطقه و استان و در خور، شان آن عناوین باشد.

ذبیح نیکفر و محمداحمدی (۲)

وی در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار پایگاه خبری «لاهیجان»، که عملکرد فرماندار جدید لاهیجان را طی این مدت کوتاه چگونه ارزیابی می کنید گفت: در مدت کمی که آقای احمدی فرماندار شهرستان شدند از نظرات و بیانات ایشان رضایت داریم و از حمایت های ایشان تشکر میکنیم.

ذبیح نیکفر افزود: امیدواریم که این همدلی و همراهی اثرات مطلوب خود را در جامعه نمایان کند.

نماینده لاهیجان تاکید کرد: همانطور که ایشان(فرماندار لاهیجان) فرمودند نظرات ایشان با نظرات ما برای پیشبرد اهداف نظام هماهنگ خواهند بود.

نماینده مردم لاهیجان با بیان اینکه آقای احمدی به این نتیجه رسیدند و بنده هم این مطلب را عنوان می کنم که برای خودمان چیزی را دنبال نکنیم و اگر هم دغدغه هایی وجود داشت برای مردم، نظام و پیشبرد اهداف نظام بود گفت: روی پایبندی به قانون اساسی پافشاری می کنیم و محور کاری ما قانون اساسی خواهد بود و به امید خداوند آنهایی که منتظرند که غیر از این چیزی را ببیند، نخواهند دید.

وی همچنین با بیان اینکه به مسئولین ادارات توصیه میکنم به وظایف خود عمل کنند و ما از آنها در چارچوب قانون چیزی جز انجام وظیفه نمی خواهیم گفت: قصور و کوتاهی افراد، ثابت می کند که لیاقت حضور در آن پست را ندارند و اگر میخواهند ادامه فعالیت داشته باشند باید به نحو احسن و به طور تخصصی وظایف خود را دنبال کنند.

ذبیح نیکفر و محمداحمدی (۱)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه