امام جمعه ی موقت تالش:

متخلفین که به نا حق بیت المال را غارت می کنند باید مجازات شوند

امام جمعه ی موقت تالش گفت: مسئولینی حقوقی نجومی می گیرند در حالی که جوانان ما بیکارند و خانواده هایی هستند که محتاج نان شب خود هستند .این متخلفین که به نا حق بیت المال را غارت می کنند باید مجازات شوند.

متخلفین که به نا حق بیت المال را غارت می کنند باید مجازات شوند

به گزارش ۸دی  به نقل از مریان خبر ؛ حجت الاسلام نقدی امام جمعه‌ی موقت تالش در خطبه‌ی دوم نماز جمعه این هفته به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید فطر اشاره کرده و اظهار داشت:  مسئولینی حقوقی نجومی می گیرند در حالی که جوانان ما بیکارند و خانواده هایی هستند که محتاج نان شب خود هستند .این متخلفین که به نا حق بیت المال را غارت می کنند باید مجازات شوند.

وی همچنین از روز ادبیات کودکان و نوجوانان یاد کرد و توصیه به خانواده ها و آموزش و پرورش جهت برنامه ریزی برای اوقات فراغت داشتند.

نقدی در ادامه گفت : حمله به مسجد گوهر شاد توسط رضاخان قلدر و بحث کشف حجاب که متاسفانه امروز هم این عمل ننگین به شکل دیگری همچنان در جامعه دیده می شود که هم خانواده ها برای مبارزه با بی حجابی و ترویج عفاف و حجاب باید به وظیفه خود عمل کنند و هم مسئولین مربوطه و باید ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر فعال شود .

امام جمعه موقت تالش افزود: ۲۳تیر ماه یادآور واقعه‌ی درد ناک تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون خبیث است که امیدوارم شر این گروهگ ملحد هر چه زودتر از سر مسلمین کنده شود و همچنین ۲۳تیر سالروز آغاز به کار اولین مجلس خبرگان رهبری در سال ۱۳۶۲ می باشد. جایگاه مجلس خبرگان رهبری بر کسی پوشیده نیست امیدوارم اعضای محترم این مجلس در ادامه راه خدمت به اسلام ومسلمین موفق و موید باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه