فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

ورود ۲ میلیون نفر گردشگر به گیلان/ کاهش تلفات جاده‌ای در تعطیلات عید فطر

فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۲ میلیون نفر گردشگر در ایام عید فطر به این استان خبر داد.

ورود ۲ میلیون نفر گردشگر به گیلان/ کاهش تلفات جاده‌ای در تعطیلات عید فطر

به گزارش ۸دی،  سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر گیلان با قدردانی از همراهی تمام دستگاه‌های مربوطه در مدیریت ورود گردشگران به استان اظهار کرد: در ایام عید فطر بیش از دو میلیون نفر وارد گیلان شده است.

وی به سفر گردشگران به مازندران از طرف گیلان اشاره کرد و افزود: سهمی از مسافران به مازندران موجب افزایش ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان شده است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه نیروهای پلیس در تمام محورهای مواصلاتی به‌ویژه در آزادراه رشت‌ ـ قزوین استقرار پیدا کردند٬ تصریح کرد: ایام عید فطر امسال کاهش تلفات جاده‌ای در گیلان داشتیم.

میرحیدری از کشته شدن سه نفر در جاده‌های گیلان در سه روز گذشته خبر داد و بیان کرد: کاهش تلفات جاده‌ای با همراهی تمام دستگاه‌های متولی اتفاق افتاده است‌.

وی به اطلاع‌رسانی مناسب از طریق رسانه‌های گیلان اشاره کرد و یادآور شد: نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در مسیر جاده‌ها از موضوع‌های مهم بوده است.

فرمانده انتظامی گیلان به بازگشت مسافران از استان مازندران از مسیر گیلان طی بعد از ظهر امروز اشاره کرد و یادآور شد: خروج مسافران از گیلان نیازمند همراهی فرمانداران در طول مسیر است.

وی از ورود ۲ میلیون نفر گردشگر در ایام عید فطر به گیلان خبر داد.

میرحیدری به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین‌ ـ رشت در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه طولانی شدن ترافیک بین لوشان و منجیل، نیاز است خدمات آب، سوخت و رفاهی به مسافران ارائه شود.

وی متذکر شد: افزایش ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهرها مهم بوده و در کاهش سردرگمی مردم تأثیرگذار است.

فرمانده انتظامی گیلان اظهار کرد: با توجه به اتمام تعطیلات عید فطر بسیاری مسافران از مازندران به دلیل ترافیک در محور کندوان و هراز از مسیر گیلان عبور می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در موازین اسلامی در استان ایجاد شده است٬ بیان کرد: در سواحل وضعیت حجاب نسبت به گذشته بهتر شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند رشتی
ضمن تبریک عید فطر و قبولی طاعات و عبادات، هر بار سردار را دیدیم حتی لبخند هم بر چهره نداشت این عکس سردار با چهره خندان باعث تعجب من شد!! پس ایشان خنده کردن هم بلد هستند.......... در ضمن دست اندرکاران تابلوهای راهنمای شهری را درست کنند و اضافه نمایند تا مسافران در داخل شهر سرگردان نشوند
در حاشیه