فرمانده انتظامی گیلان در دیدار با خانواده های بی بضاعت:

اگر اغنیا به فکر مستمندان باشند هیچ بی بضاعتی وجود نخواهد داشت

فرمانده‌ی انتظامی گیلان با تاکید براینکه یاری رساندن به مستمندان یکی از فضایل اخلاقی انسان ها است، یادآورشد: اگر اغنیا در همه زمان ها به فکر مستمندان باشند هیچ بی بضاعتی وجود نخواهد داشت.

اگر اغنیا به فکر مستمندان باشند هیچ بی بضاعتی وجود نخواهد داشت

به گزارش ۸دی، انسان ها همواره در چرخه آفرینش با یکدیگر آمیختگی روحی و عاطفی دارند، که بیت ‹‹بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند›› از سعدی شاعر و استاد فارسی زبان سخن، از دیرباز نشان گر وجود نوع دوستی در جامعه ایرانی و اسلامی می باشد.
مهر و مهربانی یکی از صفاتی است که مختص خداوند می باشد که این خالق بی همتا چشمه ای از آن را در ضمیر انسان هایی که دارای روح بلند و وژدان های بیدار هستند،دمیده است تا اینکه دیگر مخلوقاتش را در روی گیتی خوشحال سازند.
کمک به فقرا و ایتام یکی از حسناتی است که در دین و پندهای نیاکانمان سفارش شده است.
دین اسلام با قرار دادن امری به نام زکات و خمس و خیرات در احکام خود در واقع به دنبال هم سطح سازی طبقاتی در بین ملت ها می باشد که یکی از دلایل وجود افراد بی بزاعت نپرداختن جدی به این امر الهی است و ریشه کن شدن فاصله طبقاتی و ورود رزق فراوان به روزی دو آثار اعجاز انگیز توجه به فقرا می باشد که در صورت اهمیت به آن محقق خواهد شد.
سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با خانواده های بی بضاعت در شهرستان رشت، با بیان اینکه پناهگاه امن همه درگاه خداوند است، اظهار کرد: در دارایی ها و نداری هایی که در بعضی موارد در زندگی انسان وجود دارد، خیراتی از سوی خداوند می باشد که انسان در آگاهی از آن، عاجز است.
فرمانده‌ی انتظامی استان گیلان با تاکید براینکه یاری رساندن به مستمندان یکی از فضایل اخلاقی انسان ها است، یادآورشد: اگر اغنیا در همه زمان ها به فکر مستمندان باشند هیچ بی بضاعتی وجود نخواهد داشت.
وی با تصریح بر اینکه افرادی که دارای افکار اقتصادی و ذهن های پویا در زمینه ایجاد اشتغال هستند باید برای دیگران زمینه اشتغال را ایجاد نمایند، افزود: انسان ها اگر مکمل همدیگر باشند زندگی آرامش بیشتری خواهد شد.
این مقام انتظامی با تصریح براینکه انسان ها تا زمانی که دارای زندگی اجتماعی هستند نمی توانند به یکدیگر بی تفاوت باشند، اضافه کرد: بی تفاوتی انسان ها به یکدیگر عدالت را خدشه دار می کند.
میرحیدری با قدردانی از خیرانی که همیشه با حسنات خود زمینه خشنودی خداوند و مستمندان را فراهم می کنند، گفت: دستگیری از مستمندان آرامش قلبی مومن و افزایش رزق او را به همراه خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه