به همت هیات محبان قمربنی هاشم (ع) شاندرمن؛

«هنگامه» اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم در شاندرمن اکران می‌شود

«هنگامه»، اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم است. این فیلم در جشنواره ششم عمار با استقبال گسترده روبرو شد به نحوی که سالن سینما فلسطین در زمان اکران، با حضور بیش از ۷۰۰ نفر مواجه شده بود.

«هنگامه» اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم در شاندرمن اکران می‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، فیلم داستانی «هنگامه» با موضوع مدافعان حرم، در شاندرمن اکران می‌گردد.

«هنگامه»، اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم است که به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد تولید شده است. امین ایمانی و سوگل طهماسبی در نقش یک زوج در فیلم بازی می‌کنند.

بنابر گزارش عمار فیلم، فیلم داستانی «هنگامه» در جشنواره ششم عمار با استقبال گسترده مردمی روبرو شد به نحوی که سالن شماره یک سینما فلسطین در زمان اکران این اثر، با حضور بیش از ۷۰۰ نفر یعنی بیشتر از ظرفیت خود، مواجه شده بود.

در خلاصه فیلم آمده است : «هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه های حامد را تغییر می دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد …»

هنگامه برای اولین بار در شهرستان ماسال روز دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ مقارن با شب ۲۲ رمضان بعد از اقامه نماز و صرف افطار در هیئت محبان قمر بنی هاشم علیه السلام شاندرمن به نمایش در خواهد آمد.

این اثر از جمله آثاری است که جشنواره مردمی عمار، اقدام به فروش بلیط داوطلبانه برای آن نموده است. بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند بلیط این فیلم را به قیمت دلخواه از هزار تا ۵ هزار تومان پیش‌خرید کنند و یا پس از تماشای فیلم، در صورت رضایت به مبلغ دلخواه بلیط بخرند. کلیه عواید حاصل از بلیط فروشی این اثر به تولید آثار جدید در حوزه هنر انقلاب اسلامی اختصاص می‌یابد.

علاقه مندان به تهیه بلیط می‌توانند به فروشگاه عصر کامپیوتر جنب مسجد جامع شاندرمن مراجعه نمایند.

هنگامه اکران شاندرمن

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه