در سوگ غربت شهدای گمنام شاندرمن؛

ما را ببخشید که رسم مهمان نوازی را بلد نیستیم

شما گمنام بودید و بی ریا و حتی هم نخواستید بدن های مطهرتان بر گردد ولی گذر ایام شما را به این شهر کشاند و اکنون که برگشته اید انگار غریب تر از همیشه اید!!

ما را ببخشید که رسم مهمان نوازی را بلد نیستیم

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، کانال تلگرامی شهدای گمنام شاندرمن به غربت این روزهای مزار این شهدای گرانقدر پرداخته است:

فراموشی عادت خوب و قشنگی نیست !!!

اسفند ماه سال گذشته با قدم های نورانیتان جان دوباره ای به این شهر بخشیدید و خواب زدگانی همچون من را از خواب غفلت و رخوت روزهای تکراری بیدار کردید اما حال این که این  گونه و در انزوای غریببی می بینمتان شرمنده تر از گذشته ها می شوم !!

شما گمنام بودید و بی ریا و حتی هم نخواستید بدن های مطهرتان بر گردد ولی گذر ایام شما را به این شهر کشاند و اکنون که برگشته اید انگار غریب تر از همیشه اید!! نمیدانم چه بگویم قاصر است کلمات شرمندگی در قلم من و وقتی می بینم یک چارچوب نا فرم آهنی بدون هیچ گونه ملاحظاتی شده آرامگاه مطهرتان سخت رنج می کشم که ای وای بر من که حرمت مهمان را این گونه حفظ کرده ام !!! دریغ از این که نمی دانستم نباید بر وعده ها دل خوش کرد ! دریغ از این که نمی دانستم اولویت ها جای دیگری ست!!!

دریغ از اینکه نمی دانستم این روز ها هوای شهر غبار آلود  است و هزاران دریغ دیگر ….

آه ای سرافرازنی که نفس کشیدنم را هم مدیون شما هستم شرمنده تر از همیشه ام …مرا ببخشایید که رسم مهمان نوازی را بلد نیستم …

شهدای گمنام شاندرمن

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه