با حضور در شهرستان بندر انزلی

فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید مدافع حرم جواد دوربین دیدار کرد+ تصاویر

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه چند تن از پاسداران بندرانزلی با خانواده اولین شهید مدافع حرم این شهرستان، پیشکسوت جهاد و شهادت سردار سرتیپ دوم پاسدار جواد دوربین دیدار کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید مدافع حرم جواد دوربین دیدار کرد+ تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری افق انزلی سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه چند تن از پاسداران بندرانزلی با خانواده اولین شهید مدافع حرم این شهرستان ،  پیشکسوت جهاد و شهادت سردار سرتیپ دوم پاسدار جواد دوربین دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حاج محمود رمضانی از رزمندگان دفاع مقدس و دوستان نزدیک شهید جواد دوربین گفت: این شهید بزرگوار چندین بار پای پیاده تا حرم امام خمینی (ره) و سه بار پای پیاده تار حرم امام حسین (ع) حرکت کردند و این قبیل مسایل بیانگر این است که جواد اسطوره صبر و استقامت بود.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در ادامه گفت: پاسدارهای قدیمی از ما به شهادت حریص تر هستند ، شهید دوربین هم به مقامی رسید که اگر تمام دنیا را باهم جمع کنید واقعا از آن عظیم تر وجو ندارد.

وی افزود: بدانید که اگر این بچه ها نبودند واقعا کسی نمی توانست در مقابل داعش بایستد و اگر  تمام ارتشهای دنیا  جمع شوند نمی توانند جلوی این تروریستها را بگیرند و  تنها یک گروه که از نسل دفاع مقدس ایران اسلامی به همراه  لشگر فاطمیون افغان که همگی شیعه هستند توانای ایستادگی در مقابل آنها و جلوگیری از پیشروی دشمن را داشتند.

وی با اشاره به اینکه کار شهدای مدافع حرم یک کار فوق العاده است تاکید کرد: جواد از جمله انسانهای کم نظیر سپاه بود که چه در زمان جنگ و چه در زمان بعد از جنگ برای حفظ آرمانهای انقلاب تلاش می کرد.

سردار عبدالله پور گفت : ان شاءالله ما ادامه دهنده راه این شهیدان و پاسدار خون آنها باشیم ، فردای قیامت باید همه این شهیدان را ببینیم و پاسخگوی آنها باشیم.

فرشاد حسنی فر داماد شهید جواد دوربین نیز در ادامه گفت : یکی از دلمشغولی های آقا جواد این بود که از پیشکوستهای دفاع مقدس و پاسداران بعد از بازنشستگی به خوبی استفاده نمی شود و توانایی هایی آنها خاک می خورد.

وی همچنین تاکید کرد: آقا جواد  در حق ظلمی که به بچه های بسیجی اتفاق می افتاد دغدغه داشت و مشکلات آنها را به خوبی حل و پیگیری میکرد.

سردار عبداله پور نیز در همین خصوص افزود: شهید دوربین این مدعا را به اثبات رسانید که پاسداری مانند طلبگی بازنشستگی ندارد و یک پاسدار همیشه پاسدار است.

سرهنگ مسرور فرمانده سابق سپاه ناحیه بندرانزلی نیز گفت: بنده توفیق هکاری با آقا جواد را داشتم  ایشان در هر زمینه ای که وارد می شدند تاثیر گذار بودند و حتی بعد از بازنشستگی سعی کردند در مجموعه بسیج دانش آموزی فعالیتهای خوب و تاثیر گذاری داشته باشند.

وی افزود: شهید جواد دوربین در بین جامعه ورزش انزی نیز از محببیت خاصی برخوردار بد خیلی از اهالی ورزش انزلی بارها به این نکته تاکید داشتند که آقا جواد حتما با این خلاصی که دارد شهید می شود.

مادرشهید جواد دوربین نیز در پایان این دیدارگفت: جواد آرزو داشت مثل برادرش شهید شود و به آرزویش هم رسید و من خدا را شکر می کنم که این بچه را به حضرت زینب (س)  تحویل دادم و ایشان  به خوبی به من باز گرداند.

 

 

photo_2016-05-14_13-54-56 photo_2016-05-14_13-55-15 photo_2016-05-14_13-55-26 photo_2016-05-14_13-55-32 photo_2016-05-14_13-54-43 photo_2016-05-14_13-54-38 photo_2016-05-14_13-54-29 photo_2016-05-14_13-54-13 photo_2016-05-14_13-55-38

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه