توقیف پراید با بیش از ۲۰ میلیون خلافی در آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از توقیف یک دستگاه خودروی پراید بابیش از ۲۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

توقیف پراید با بیش از ۲۰ میلیون خلافی در آستارا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از توقیف یک دستگاه خودروی پراید  بابیش از ۲۰ میلیون و  ۷۵۰ هزار ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیم مهدی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح این خبر گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه پراید مظنون و مشکوک و این خودرو را متوقف می کنند.

سرهنگ مهدی زاده افزود: ماموران پس از استعلام از طریق سامانه راهور متوجه شدند که راننده ۳۱ ساله این خودرو دارای  ۲۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جریمه معوقه می باشد.

مهدی زاده تصریح کرد:برابر ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروی مذکور تا زمان پرداخت جریمه توقیف و روانه پارکینگ گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان ضمن توصیه به قانونمداری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به شهروندان اظهار داشت: بر اساس تبصره ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی چنانچه خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده به مبلغ بیش از ۱۰میلیون ریال باشد ، خودرو توقیف و راننده آن به مراجع قضائی معرفی خواهد شد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه