منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل:

راه انتقاد برای گذشتگان و برای آینده بسته نیست/ بر روی چهارچوب قانون پافشاری خواهیم کرد

منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در جلسه اعطای اعتبارنامه نمایندگی خود با بیان اینکه تمامی رفتار، کردار و گفتار ما از این به بعد توسط مردم، مورد قضاوت قرار خواهد گرفت گفت: از همه نمایندگان ادوار گذشته تشکر میکنم و راه انتقاد را نه برای گذشتگان و نه برای آینده خودمان نمی بندم.

راه انتقاد برای گذشتگان و برای آینده بسته نیست/ بر روی چهارچوب قانون پافشاری خواهیم کرد

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، ذبیح نیکفر درجلسه اعطای اعتبار نامه نمایندگی خود که صبح امروز در فرمانداری لاهیجان و با حضور اعضای هیئت اجرایی انتخابات برگزار شد با بیان اینکه امیدواریم کارنامه ای قابل دفاعی در مقابل این مردم؛ که ولی نعمت ما هستند داشته باشم اظهار داشت: امیدوارم اگر یک روز هم در این جایگاه قرار گرفتم، بتوانم از آن یک روز دفاع کنم.

وی با بیان اینکه جمله معروفی از امام خمینی(ره) موجود است که ایشان فرمودند عالم محضر خداوند است و از این به بعد ما علاوه بر اینکه در محضر خداوند هستیم در محضر مردم هم قرار داریم گفت: تمامی رفتار، کردار و گفتار ما از این به بعد توسط مردم، مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه ما از نمایندگان ادوار گذشته به لحاظ کارهایی خوب و مثبتی که انجام گرفت تشکر می کنیم گفت: راه انتقاد را نه برای گذشتگان و نه برای آینده خودمان نمی بندیم و امیدواریم که به موقع همه عزیزان ما را با اطلاع رسانی و انتقاد به موقع در این امر یاری کنند و قبل از اینکه چهارسال بعد متوجه شویم که چه به روز ما آمده است و چه عملکردی داشتیم، از هم اکنون به راهی که مستقیم بوده و راه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باشد گام برداریم و به نتیجه ای برسیم که شهیدان از ما راضی باشند.

ذبیح نیکفر در ادامه گفت: شهیدابوالحسن کریمی وقتی که در رشت کاندیدا شده بودند فرمودند که هرفردی هر خلافی، برای رفتن بنده به مجلس انجام دهد، مسئولیت دنیا و آخرت با او است و ماهم به دوستان خود همین را عرض کردیم.

وی افزود: بر روی چهارچوب قانون پافشاری خواهیم کرد و خط قرمزهای نظام را رعایت خواهیم کرد ولی هرکسی که در این وادی نیاز به کمک ما داشت با هر جایگاه و سلیقه سیاسی که پایبند به ارزش های اسلامی و شهدا باشد، دریغ نخواهیم کرد و مدافع او خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه