مدير كل راه وشهرسازي گيلان:

سه کنار گذر لنگرود، انزلی و خطبه سرا در آستارا موقتا برای ایام عید بازگشایی می شود

مهندس خاوری مدیر کل راه وشهرسازی گیلان در جمع خبرنگاران گفت : توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و به تبع آن آغاز سفرهای نوروزی با هدف روان سازی وکنترل ترافیک، سه کنار گذر لنگرود، انزلی و کنار گذر خطبه سرا در آستارا موقتا برای ایام عید بازگشایی وراه اندازی می شود.

سه کنار گذر لنگرود، انزلی و خطبه سرا در آستارا موقتا برای ایام عید بازگشایی می شود

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر، مهندس خاوری مدیر کل راه وشهرسازی گیلان در جمع خبرنگاران گفت :  توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و به تبع آن آغاز سفرهای نوروزی با هدف روان سازی وکنترل ترافیک، سه کنار گذر لنگرود، انزلی و کنار گذر خطبه سرا در آستارا موقتا برای ایام عید بازگشایی وراه اندازی می شود.

وی افزود:بدلیل حجم تردد زیاد محور لاهیجان-رودسر که همه ساله با میزان قابل توجهی از عبور ومرور در این محور روبرو هستیم ،یک لاین از کنارگذر لنگرود برای عبور از سمت لاهیجان به رودسر بازگشایی می شود.
مهندس خاوری با اشاره به چهار خطه بودن محور تالش –آستارا گفت:این محور به دلیل عملیات اجرایی احداث پل در یک قسمت از مسیر، باریک می شود که باعث تجمع ترافیک در منطقه شده وبرای رفع این مشکل بخشی از کنار گذر خطبه سرا در ایام عید بازگشایی و زیر بار ترافیک می رود.
لازم به توضیح است در ایام تعطیلات عید فطر امسال شاهد ترافیک سنگین در محور تالش به آستارا در حدفاصل دهستان خطبه سرا بوده ایم .

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه