معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان؛

برگزاری دائمی یادواره شهدا نشانگر عمق ارادت مردم گیلان به قهرمانانشان است

بایرامی گفت: فرهنگ شهادت با مردم گیلان عجین شده، از همان ابتدا و در جریان تظاهرات برای پیروزی انقلاب گرفته تا شهدای ترور و متصل شدن آن رویدادها به دفاع مقدس.

برگزاری دائمی یادواره شهدا نشانگر عمق ارادت مردم گیلان به قهرمانانشان است

به گزارش ۸دی، به نقل از ۸۰۰۰قهرمان؛ معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت:” در اخرین ماه های سال ۹۴ ایرانیان و نیز مردم ولایت مدار گیلان دو رویداد طلایی را رقم زدند. نخست راهپیمایی ۲۲بهمن که پرشکوه تر از هرسال برگزار شد و نشان داد مردم به خوبی می دانند این پرچم بر دوش ماست وباید همیشه بر افراشته نگاهش داریم و دیگری حضور معنادار مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که ثابت کرد بعد از گذشت ۳۷سال هنوز مردم نسبت به نظام ارادت دارند و وفادار هستند.”

بایرامی افزود:”فرهنگ شهادت با مردم گیلان عجین شده، از همان ابتدا و در جریان تظاهرات برای پیروزی انقلاب گرفته تا شهدای ترور و متصل شدن آن رویدادها به دفاع مقدس. گیلانیان همیشه در صحنه بودند، پای کار بودند، و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کردند.”

وی تصریح کرد:”برگزاری محافل شهدا در استان قدمتی طولانی دارد. اکنون از لحاظ کیفیت و کمیت سطح این مجالس و یادواره ها ارتقا پیدا کرده است .”

مسئول کمیته های اجرایی کنگره ملی هشت هزار شهید استان، با اشاره به این موضع که میهمانان خارج استانی همواره به این نکته تاکید دارند که در گیلان یادواره ها به صورت منظم برگزار می شود گفت:” دوستان ما می گویند نشد یک بار بیاییم گیلان و شما بنری برای یادواره ها نزده باشید. این برای ما افتخار بزرگی است که همه استان ها را به پاسداشت مقام شهدایمان بشناسند. ما اکنون در کشور مقام اول برگزاری یادواره شهدا را داریم. این یادواره ها فقط در مرکز استان نیست، در تمامی شهرستان ها ، بخش ها و حتی روستاها برگزار می شود و نشان دهنده عمق ارادت مردم به قهرمانانشان است.”

وی در خاتمه اظهار داشت:”هرچقدر از دوران دفاع مقدس و انقلاب بیشتر فاصله می گیریم، مردم به شهدا قرابت بیشتری پیدا می کنند . چون به درستی فهمیده اند هیچ کس برتر و بهتر از آنان وجود ندارد. شهادت هشت مدافع حرم گیلانی بر شدت علاقه مردم به فرهنگ شهادت و شهدا نیز افزوده است.”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه