عضو شورای شهر رشت خبر داد:

مخالفت شورا با لایحه ۱۵۰ میلیون تومانی شهردار رشت برای هزینه نهار

محمدحسین واثق‌کارگرنیا با اعلام مخالفت لایحه کمک ۱۵۰ میلیون تومانی برای ناهار عوامل اجرایی انتخابات در این شهر، گفت: بر اساس قانون شورای شهر نمی‌تواند به نهادهای دولتی کمک کند.

مخالفت شورا با لایحه ۱۵۰ میلیون تومانی شهردار رشت برای هزینه نهار

به گزارش ۸دی، محمدحسین واثق‌کارگرنیا در جلسه شورای اسلامی این شهر با لایحه شهرداری رشت مبنی بر پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان بابت تأمین هزینه ناهار عوامل اجرایی انتخابات مخالفت کرد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا افزود: دولت برای برگزاری انتخابات اعتباراتی از جمله تأمین ناهار عوامل اجرایی انتخابات و… را در اختیار استان‌ها قرار می‌دهد و با این وجود، لایحه مذکور برای هزینه ناهار عوامل اجرایی انتخابات سوال‌ برانگیز است.

وی ادامه داد: اگر شهردار قصد دارد در این کار مشارکت داشته باشد‌ می‌تواند از آشپزخانه‌های طرف قرارداد با خود ناهار آن روز را تأمین کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت عوامل اجرایی انتخابات را ۷ هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و یادآور شد: شهردار برای تأمین ناهار آنها لایحه ۱۵۰ میلیون تومانی را به شورا ارسال کرده است.

به گفته وی، بر اساس قانون شورای شهر نمی‌تواند به نهادهای دولتی کمک کند.

محمود باقری‌خطیبانی عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: دولت انتخابات را برگزار می‌کند و باید تأمین هزینه‌های آن را نیز به‌عهده بگیرد و بنده با این لایحه مخالف هستم.

گفتنی است لایحه شهردار رشت درباره پرداخت هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی کمک به پرداخت هزینه ناهار عوامل اجرایی انتخابات این شهر رأی نیاورد.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه