چند سوال جوان شفتی از رییس جمهور؛

منی که قرار نیست هواپیما و قطار سوار شوم چگونه برجام را لمس کنم؟!

آقای روحانی فرمودید«مردم ما برجام در قطار هم حس می‌کنند» بجان خودم مشهدی حسن جان استان گیلان رنگ قطار را ندیده است، یعنی چند ده سالی است که می گویند سوت قطار را خواهید شنید اما خبری نشده

منی که قرار نیست هواپیما و قطار سوار شوم چگونه برجام را لمس کنم؟!

به گزارش ۸دی، به نقل از صبح شفت، سلام جناب دکتر روحانی رییس جمهور محبوب مردم ایران و ۵+۱. بعد سلام و عرض ادب و همچنین خدا قوت در امر رفع یک جانبه تحریم ها؛ حسن آقا شنیدم در در نشست خبری، فرومدیدکه «مردمی که سوار هواپیما می‌شوند برجام را لمس می‌کنند.»

حاج آقا جوانی هستم ۳۰ساله، نه دل مزدوج شدن دارم نه دیگر توانی برای سگ دو زدن دنبال لقمه نانی بقول بزرگان در جوانی آن عصایی که به گفته شاعر در پیری قرار بود مجانی در اختیارم قرار بگیرد چرخ گردون به من هدیه داده است، من هم که قرار نیست در هواپیما سوار شوم البته نا امید شیطان است!! لابد نباید برجام را لمس کنم.

رییس جمهورم آیا کلید شما فقط برای بزرگانی که هواپیما سوار بودن می چرخید؟!

آقای روحانی فرمودید«مردم ما برجام در قطار هم حس می‌کنند» بجان خودم مشهدی حسن جان استان گیلان رنگ قطار را ندیده است، یعنی چند ده سالی است که می گویند سوت قطار را خواهید شنید اما خبری نشده، اگر بخوام برایت مثالی بزنم همان مثال حال مشکل اقتصادی مردم در صد روز شما بود اگر آن امر هرچقد به واقعیت نزدیک باشد خوب صدای صوت قطار هم در گیلان طنین انداز می شود .

حاجی جان شما فرمودید «مردم به خوبی برجام را لمس کردند» آیا من و خانوادم و بچه های محلمان هم جز مردم هستیم؟ اگر نیستیم که هیچ؛ و اگر هستیم والله پدرمان از الان دارد عزای شب عید را می گیرد که وسایل چرا انقدر گران است، عزا که می دانی همان عزایی که همیشه برای پرداخت یارانه به ما در هیات محترم دولت تدبیر و امید می گیرید.

رییس جمهور عزیز شما فرمودید که «رسانه های منصف هم لمس می کنند.» والله شاید رسانه های منصف همانی هستند که شکم خود را از جیب من و امثال من که بیت المال هست پر می کنتد مدنظر باشد، اما من به عنوان یک جوان گیلانی نه پول سوار هواپیما شدن دارم نه توان قطار سوار شدن به من بگو لطفا چگونه باید برجام را لمس کنم ؟

جناب روحانی لطفا برایمان این جمله را تعریف کنید که «خیلی ها می گفتند مگر میشه هم سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ زندگی مردم. حالا می‌بینند دارد میچرخد.»
والله نمی چرخد !!!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پارسا
باریکلا نه باریکلا .هواپیما خریدن برا 2%جامعه.وام ماشین دادن با منت در صورتی که مشکلات مهمتر داشتیم.تا حالا می گفتن تحریم حالا دیگه. چی بگم چی بگم که هر چی می کشیم از خودمون می کشیم
در حاشیه