نماینده منتخب مردم رودسر در مجلس دهم:

تمام وجودم به سمت مقام معظم رهبری است/بنده خود را سرباز ولایت و نظام می‌دانم و این را در عمل ثابت کرده‌ام

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی امور جوانان و توسعه پایدار اشتغال از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو است.

تمام وجودم به سمت مقام معظم رهبری است/بنده خود را سرباز ولایت و نظام می‌دانم و این را در عمل ثابت کرده‌ام

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی در مراسمی که با حضور مردم شهرستان رودسر در مسجد امام علی (ع) این شهر برگزار شد اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور حماسی و پرشور خود برگ زرینی در تاریخ پر افتخارشان رقم زدند.

وی افزود: مردم این منطقه نیز همگام با دیگر هموطنانمان در ۷ اسفند با خلوص، ایثار و بصیرت مثال زدنی پای صندوق‌های رأی آمده و این امانت بزرگ را بر دوش بنده گذاشتند و از امروز یکبار دیگر به‌عنوان امانتدار مردم شهرستان‌های رودسر و املش خدمت می‌کنم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، گفت: به مردم حوزه انتخابیه خودم قول می‌دهم حال که شما به تکلیف خودتان که همانا حضور در انتخابات بود عمل کردید من هم در مجلس شورای اسلامی نقش نمایندگی را طوری ایفا می‌کنم که رضای خدا در آن باشد.

عباسی با اشاره به اینکه پایان انتخابات باید آغاز همدلی و صمیمیت بین همه جناح‌ها و رقبا باشد، تصریح کرد: امروز من نماینده همه مردم حوزه انتخابیه خودم هستم و از شما هم می‌خواهم اگر اطرافیانتان که طرفدار کاندیدای دیگری بود را مانند روزهای تبلیغات دیگر رقیب خود نبینید تا بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع کنیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بنده از همه رقبای خود که دلشان برای کشور، نظام و این منطقه می‌سوزد دعوت می‌کنم در کمال رفاقت دست به دست هم داده و کمک کنند تا این دو شهرستان را به جایگاه واقعی برسانیم زیرا فضا برای کار کردن آماده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اطاعت محض از ولایت فقیه را سرلوحه کارهای خود خواند و گفت: بنده خود را سرباز ولایت و نظام می‌دانم و این را در عمل ثابت کرده‌ام چرا که تمام وجودم به سمت مقام معظم رهبری است.

عباسی با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم که خط مقدم و محور مقاومت تضعیف شود بلکه باید روز به روز تقویت شود، افزود : اجازه نمی‌دهیم سردار قهرمان حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت تضعیف شود زیرا آن‌ها در حال جنگ با دشمنان در آن‌سوی مرزها هستند تا امروز در کشورمان با آرامش زندگی کنیم.

وی گفت: من وامدار اشخاص یا گروه خاصی نیستم و فقط وامدار امام راحل(ره)، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستم و با تمام وجود از حقوق مردم در مجلس شورای اسلامی دفاع کرده و دو اصل قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون و رشد و توسعه همه جانبه منطقه را مدنظر دارم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی رفاه و معیشت مردم، ساماندهی امور جوانان و توسعه پایدار اشتغال را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی خود عنوان کرد و گفت: در همه زمینه‌ها برنامه جامع داریم و تلاش می‌کنم با استفاده از نخبگان شهرستان‌های رودسر و املش به نتایج خوبی دست پیدا کنیم که در این راستا برای جوانان برنامه‌های زیادی داریم.

گفتنی است در انتخابات هفتم اسفند ماه مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رودسر و املش اسدالله عباسی با کسب ۴۰۳۴۵ رأی به‌عنوان نماینده این حوزه انتخابیه راهی مجلس شورای اسلامی شد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه