رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت:

حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت قبل از فرا رسیدن سال جدید پرداخت شود/کنده‌کاری‌های شهر رشت تا ۲۰ فروردین تعطیل شود

نیکومنش‌نودهی با اشاره به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت گفت: امیدواریم تمام حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت قبل از فرا رسیدن سال جدید پرداخت شود.

حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت قبل از فرا رسیدن سال جدید پرداخت شود/کنده‌کاری‌های شهر رشت تا ۲۰ فروردین تعطیل شود

به گزارش ۸دی، مظفر نیکومنش‌نودهی در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: در ایام نوروز ۹۵ سرای محلات رشت با همکاری سازمان فرهنگی‌ـ‌ورزشی و مناطق پنج‌گانه شهرداری رشت برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان و گردشگران می‌توانند از برنامه‌های متنوع و جذاب دیدن کنند، افزود: برگزاری جشنواره‌های غذا، مسابقات ورزشی و … در ایام نوروز در مناطق مختلف رشت برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت موضوع اسکان موقت مسافران نوروزی را از جمله برنامه‌های شهرداری رشت عنوان کرد و گفت: در اسکان موقت گردشگران باید به مواردی از جمله حفظ امنیت ، ملزومات بهداشتی و … توجه شود.

وی از شهردار رشت خواست هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی کنده‌کاری‌های این شهر اقدام کند و یادآور شد: شهردار حداقل تا ۲۰ فروردین ۹۵ از ایجاد کنده‌کاری در سطح شهر به منظور اجرای پروژه‌ها جلوگیری کرده و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گردشگران با چهره زیبایی از شهر رشت مواجه شوند.

نیکومنش‌نودهی با اشاره به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم تمام حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت قبل از فرا رسیدن سال جدید پرداخت شود.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات اخیر گفت: مردم ولایت‌مدار شهر رشت و ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور پرشکوه خود پاسخ یاوه‌گویان را دادند و امیدواریم منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی به‌کار گیرند.

شورا پیگیر برنامه‌های نوروز شهرداری باشد

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز رد نشست مذکور تأخیر در آغاز جلسات این شورا را  خسته‌کننده خواند و اظهار کرد: از تمام اعضای شورا می‌خواهیم تدبیری اتخاذ کنند که از تأخیر در زمان برگزاری جلسات هفتگی شورای رشت جلوگیری شود.

اسماعیل حاجی‌پور با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، تصریح کرد: از رئیس شورا می‌خواهیم با دعوت از شهردار رشت پیگیر برنامه‌های نوروزی شهرداری رشت باشد.

وی درباره مطالبات پرسنل شهرداری رشت متذکر شد: شهردار باید تمام تلاش خود را برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری قبل از اتمام سال جاری به‌کار گیرد و حدود ۶۰ میلیارد تومان بابت مطالبات آخر سال پرسنل این نهاد را پرداخت کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ۱۸ روز تا پایان سال کاری مهلت داریم، خاطرنشان کرد: باید در این مدت مطالبات پرسنل را پرداخت و به تلاش‌های یک ساله آنها ارج گذاریم.

گفتنی است در جلسه مذکور از مهندسان عضو شورای شهر رشت به مناسبت روز مهندس با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه