ما همه در انتخابات شرکت می کنیم

تاکید مراجع برای حضور عموم مردم با هر سلیقه ای در انتخابات/شرکت در انتخابات پاسخ مثبت به آرمان های امام راحل

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، از همه ملت ایران برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کرد و گفت: مردم از هر جناح، گروه و هر سلیقه ای در پای صندوق های رای حاضر شوند.

تاکید مراجع برای حضور عموم مردم با هر سلیقه ای در انتخابات/شرکت در انتخابات پاسخ مثبت به آرمان های امام راحل

به گزارش ۸دی، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، از همه ملت ایران برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کرد و گفت: مردم از هر جناح، گروه و هر سلیقه ای در پای صندوق های رای حاضر شوند.
وی ادامه داد: صبح امروز به حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف شدم و از خداوند خواستم که کسانی که در این انتخابات از هر گروه، جناح و سلیقه ای که شرکت می کنند، خداوند آن ها را توفیق دهد و مشکلاتشان را حل کند.
وی افزود: دومین خواسته من از خداوند متعال این بوده که انتخابات به صورت آبرومندانه برگزار شود به گونه ای که باعث خوشحالی دوستان و عصبانیت دشمنان شود.
آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: سومین خواسته من از خداوند متعال در حرم حضرت معصومه(س) این بود که بعد از پایان انتخابات مسئولان آستین ها را بالا زده و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
این مرجع تقلید گفت: خداوند را سپاس می گویم که به بنده توفیق شرکت در انتخابات را عطا کرده و معتقدم این از نعمت های خداوند متعادل است.

** آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید نیز پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: بر همه ما لازم است که برای دخالت در سرنوشت خود و نشان دادن وحدت و قدرت جمهوری اسلام و کوبیدن سیلی محکم بر دهان دشمنان همه پای صندوق های رای حاضر شویم.
آیت الله نوری همدانی افزود: رای دادن ما پاسخ مثبت به آرمان های امام راحل و شهیدان می باشد و امید است مردم ایران و جوانان با حضور خود در صحنه به افراد متعهد، انقلابی و آشنا به مشکلات کشور رای دهند.
وی ادامه داد: امید است ملت ایران با وحدت و همدلی یک حماسه دیگر در تاریخ انقلاب خلق کند.

** آیت الله سبحانی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این دو انتخابات در مسیر سرنوشت مملکت اثر روشنی دارد، گفت: کسانی که علاقه مند هستند مملکت در مسیر پیشرفت قرار گیرد و مشکلات حل شود باید در انتخابات شرکت کنند.
آیت الله سبحانی تاکید کرد: افراد صالح باید با دو شرط انتخاب شوند یکی آنکه اهل درک، عقل و فکر باشند و دوم اینکه درمان دردهای کشور را در ذهن خود داشته باشند.
وی ادامه داد: در حقیقت رای، رای ملت است و خداوند پشتیبان ملت اسلامی می باشد.

** آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید نیز پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: ان شاالله انتخابات پیش رو نتایج خوبی در برداشته باشد و مردم به نفع اسلام و مملکت خود رای دهند.
وی افزود: اینکه برخی در انتخابات شرکت نمی کنند، کار اشتباهی است و همه باید در انتخابات شرکت کنند.

** آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید نیز پس از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران، از حضور مردم در پای صندوق های رای تقدیر کرد و گفت: مردم گوش شنوایی برای رهنودهای رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و بزرگان دینی خود دارند.
وی اظهار داشت: ملت ایران همیشه آماده خدمت و کوشش برای نظام هستند و لازم است همه مسئولان قدر این مردم را بدانند.
وی ادامه داد: ملت ایران باعث عزت و آبروی اسلام و مسلمانان هستند و در اطاعت و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب لحظه ای دریغ نمی کنند.

** آیت الله ابراهیم امینی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
نیز پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: از مردم ایران می خواهیم همانند سابق به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند و با بصیرت و شناخت به بهترین افراد رای مثبت دهند.
وی افزود: مردم با حضور خود در انتخابات به جهانیان اثبات کنند که بعد از سالیان سال به نظام اسلامی وفادار هستند و قدرت خود را نشان دهند.
وی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان نظام توصیه کرد: مردم شریف ایران و مشکلات آن ها را فراموش نکنند، مردم مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری دارند، نمایندگان با جدیت تمام کاری کنند که مردم را راضی کنند.

** آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز پس انداختن رای درصندوق به خبرنگاران گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات همچنان که حق آن هاست برای آن ها نیز یک تکلیف است و همه مردم ایران باید امروز در صحنه حضور پیدا کنند.
وی افزود: مردم در طول ۳۷ سال از انقلاب در صحنه های مختلف حضور داشته و به دنیا ثابت کرده اند که به آرمان های انقلاب، امام راحل و خون شهدا وفادار و پایبند هستند.
وی تصریح کرد: ایمان و اعتقاد مردم به اسلام، انقلاب و مسئولان نظام دنیا را متحیر کرده است و هر روز ابعاد عمیق انقلاب اسلامی به مردم جهان معرفی می شود.
آیت الله هاشمی شاهرودی افزود: با وجود کشمکش ها و تلاطم های دنیای امروز، در این نظام هر روز امنیت اسلامی، عدالت و وحدت تجلی پیدا می کند و با وجود کارشکنی ها و مشکلاتی که جهان استکبار خصوصا آمریکا و صهیونیزم ایجاد کرده اند، انقلاب اسلامی هر روز بهتر در دنیا می درخشد و این به برکت حضور مردم در صحنه است.
وی گفت: ملت ایران در صحنه های مختلف مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات عزت آفریدند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به تمام دنیا نشان می دهند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه