سردار علیزاده در نشست خبری:

ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان گیلان در این مقطع واقعا مثال زدنی است/ نبود نام افراد در لیست به معنای اصولگرا نبودن نیست

سردار علیزاده سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان گیلان گفت: این ائتلاف حاصل تحقیق و بررسی جمعی از عزیزان در استان بوده و در این مقطع واقعا مثال زدنی است. کاری که بین نامزدهای اصولگرا در استان انجام گرفت مدل خاصی بود که در آینده آن را تشریح خواهم کرد.

ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان گیلان در این مقطع واقعا مثال زدنی است/ نبود نام افراد در لیست به معنای اصولگرا نبودن نیست

به گزارش خبرنگار ۸دی، نشست خبری ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان گیلان عصر امروز(سه شنبه) با حضور گزینه های این ائتلاف در حوزه اتخابیه رشت، برگزار شد.

سردار علیزاده سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان گیلان گفت: این ائتلاف حاصل تحقیق و بررسی جمعی از عزیزان در استان بوده و در این مقطع واقعا مثال زدنی است. کاری که بین نامزدهای اصولگرا در استان انجام گرفت مدل خاصی بود که در آینده آن را تشریح خواهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز در تمام حوزه های انتخابیه استان گیلان ائتلاف اصولگرایان شکل گرفته است گفت: تا کنون در حوزه های انتخاباتی رودسر و املش اسدالله عباسی، لنگرود گل آقا پورعباس، لاهیجان و سیاهکل ذبیح الله نیکفر، رودبار عباس صفایی، رشت سید علی آقازاده سید ولی عظمتی جبارکوچکی نژاد، فومن و شفت خلیل بهروزی فر، بندر انزلی حسن خسته بند و در حوزه انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر محمود شکری به عنوان گزینه های تحت حمایت ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان گیلان انتخاب شده اند.

photo_2016-02-23_15-09-57

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان گیلان در ادامه گفت: شعار پیش بینی شده اصولگرایان کشور “معیشت، امنیت، پیشرفت” است و شعار ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان گیلان نیز “باران رحمت” است.

سردار علیزاده در انتخابات مجلس خبرگان در گیلان ۷نامزد داریم که دو نفر از آنها به عنوان منتخب جامعه مدرسین انتخاب شدند و دو نفر هم ما برای ائتلاف انتخاب کردیم که اسامی آنها را معرفی میکنم: حضرات آیان قربانی، رمضانی، اشکوری و حجت الاسلام رهنما.

وی در پایان گفت تاکید کرد: افرادی که در ائتلاف نیستند لزوما به این معنا نیست که اصولگرا نیستند و صلاحیت ندارند. شاید آنها صلاحیت بیشتری نسبت به گزینه های ما داشته باشند اما از نظر ما این عزیزان فاکتورهای خاص ائتلاف را دارا بودند که در آینده درباره آن صحبت میکنم.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
قادر لطفی
سلام، بنظر من تشکیل ائتلاف اصولگرايان در گیلان که حول محور عده ای خاص تصمیم گیری و تصمیم سازی میشود یک نطفه ناقص و نافرجامی هست که کارکردش فقط در همین چند روز منتهی به انتخابات هست و لاغير. نکته قابل ذکر این مسأله است که این عزیزمان بر چه مبنا و معیار مشخصی به این افراد رسیده اند؟ چند درصد تفکر مدیریتی و اجرایی این افراد با یکدیگر مطابقت دارد؟ آیا ائتلاف فقط برای فرستادن افراد مورد نظر در مجلس است یا احساس مسئولیت نسبت به آینده استان و کشور؟ آیا فرمايشات حضرت آقا پیرامون فرد اصلح فقط در التزام به ولایت فقیه خلاصه میشود یا تعهد و تخصص هم در آن لحاظ میشود؟ متأسفانه عدم پاسخگویی به این سوالات باعث میشود تا عزیزی چون دکتر نامدار از فهرست ائتلاف کنار گذاشته شود و افرادی پا به عرصه بگذارند که فقط در حرف و شعارهای انتخاباتی ذوب در ولایت فقیه هستند نه در عمل به وظایف نمایندگی ، نه در انتصاب افراد لایق و شایسته در استان و ..........امیدواریم که مردم فهیم گیلان باحضور پرشور در صحنه انتخابات هفتم اسفند ضمن انتخاب فرد اصلح که در فرمايشات رهبر معظم انقلاب اصولگرای اصلاح طلب خوانده میشود موجبات اتحاد ملی و اقتدار ملی و آینده روشن جمهوری اسلامی ایران را فراهم نمایند انشاالله،
میثم
این کار درستی نیست که آقای علیزاده را به عنوان سردار علیزاده می نویسید. این دقیقا به ذهن مخاطب، خصوصا مخاطی مخالف یا مریض!، اینطور وانمود می کند که سپاه و پاسداران از اصولگرایان حمایت می کنند که جلوه خوبی نیست. چون اولا بهتر است که سپاه و نهادهای حاکمیتی فراجناحی باشند حتی اگر یک جناح بر ضد آنها عمل کند. ثانیا نباید سپاه را در موضع اتهام قرار داد زیرا سپاه و نیروهای مسلح از دخالت در انتخابات منع شده اند. برادرانه عرض کردم. امیدوارم مورد قبول افتد. یا علی
در حاشیه