آیت الله رمضانی:

نیازمند مجاهدان جنگ نرم هستیم تا از اسلام و رهبری دفاع کنند

آیت الله رمضانی رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان بیان کرد: اکنون نیازمند مجاهدان در عرصه جنگ نرم هستیم تا از اسلام و رهبری دفاع کنند.

نیازمند مجاهدان جنگ نرم هستیم تا از اسلام و رهبری دفاع کنند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رضا رمضانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی بوده که در ایران به وقوع پیوسته است اظهار کرد: حدوث انقلاب اسلامی با مشارکت ۷۰ درصدی مردم اتفاق افتاده است.

وی به حضور ۳۰ تا ۴۰ درصدی مردم در دیگر انقلاب‌ها اشاره کرد و افزود: ۹۹ درصد از مردم برای بقای انقلاب اسلامی رای دادند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم تمام مسئولان را با رأی مستقیم و غیر مستقیم انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: ۳۷ سال از جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی گذشته و روز به‌روز  به اقتدار نظام اضافه شده است.

رمضانی، ایران اسلامی را به لحاظ نظامی جزو قدرتمندترین کشورهای دنیا خواند و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از حیث فرهنگی، اقتصادی و علمی بین کشورهای اسلامی سرآمد و جلوتر است.

وی به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: اثرگذاری انقلاب اسلامی به اروپا و آمریکا رسیده اما این امر به معنای آن نیست در داخل تمام مشکلات را برطرف کردیم.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به اینکه سیاست به معنای دغدغه دینداری و دینمداری است، خاطرنشان کرد: اگر سیاست به معنای اصلاح امور است باید انجام دهیم.

*امام (ره) دین را از مسجد به جامعه کشاند

آیت الله رمضانی یکی از وظایف مهم ائمه (ع) را سیاستمداری عنوان کرد و یادآور شد: امام (ره) به عنوان عالم دینی وارد میدان شد و دین را از مسجد به جامعه کشاند.

وی با بیان اینکه دنیای غرب معتقد است اداره امور جامعه به عهده سیاستمداران است، اظهار کرد: غرب دین را از سیاست جدا می‌داند اما اکنون مسلمانان در کشورهای اروپایی به‌پا خاستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، تحرک مسلمانان در جهان را به برکت دین، اسلام و انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: اگر نماز می‌خوانیم و روزه می‌گیریم باید اثر خود را در جامعه بگذارد.

رمضانی با اشاره به اینکه امام (ره) معتقد بود اسلام قدرت برنامه‌ریزی و پیاده کردن آن در جامعه را دارد، بیان کرد: آمریکا فکر پیروزی انقلاب اسلامی را نمی‌کرد و مردم شجاعانه با پیروی از امام (ره) قیام کردند و به خیابان‌ها آمدند.

* امام خمینی(ره) نام خدا را در دنیا احیا کرد

وی به آزادی مطلق و ولنگاری غرب در محو کردن نام خدا اشاره کرد و گفت: امام (ره) با وقوع انقلاب اسلامی نام خدا را در دنیا احیا کرد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه جامعه بدون اخلاق به جنگ خدا می‌رود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با سه رکن اسلام، رهبری و حضور مردم  تحقق پیدا کرده است.

آیت الله رمضانی در ادامه تفکر وهابیت جهادی را خطری بزرگ برای اهل بیت (ع)، اهل سنت، اسلام و حتی انسان دانست و خاطرنشان کرد: اسلام دین رحمت است اما در مقابل استکبار به طور کامل ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه غرب تلاش می‌کند اسلام را وارونه به دنیا معرفی کند، یادآور شد: تکفیری‌ها به‌دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران از وابستگی بیرون آمده است.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه نظام اسلامی تعامل سیاسی و اقتصادی با دنیا دارد، اظهار کرد: غرب برای وابسته کردن ایران اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تلاش می‌کند و برای آن پروژه دارد.

وی در ادامه به فعالیت مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان اشاره کرد و گفت: سالانه ۲۰۰ هزار نفر گردشگر از مرکز مذکور بازدید می‌کند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان، مسئولیت این مرکز را تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با اندیشه امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: اکنون نیازمند مجاهدان در عرصه جنگ نرم هستیم تا از اسلام و رهبری دفاع کنند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه اسلام برپایه عقلانیت، معنویت و عدالت است، یادآور شد: امنیت بر محور وحدت در جامعه تحقق پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه سیاست، فرهنگ، اقتصاد، کشورداری و مردم‌داری در دنیا حرفی برای گفتن دارد و این نکته مهم است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تعریفی که اسلام از انسان ارائه می‌کند غیر از تعریف غرب است، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی حرف جدیدی در دنیا مطرح می‌کند و این امر از افتخارهای ما است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه