تیم سفیر گیلان با اقتدار صعود کرد

تیم بانوان والیبال سفیر گیلان با قاطعیت و قهرمانی در دور رفت و برگشت لیگ دسته اول والیبال کشور موفق شد تا به مرحله نهایی این مسابقات راه یابد.

تیم سفیر گیلان با اقتدار صعود کرد

به گزارش ۸دی، دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور، عصر روز جمعه با قهرمانی تیم سفیر گیلان به پایان رسید.

دور برگشت این مسابقات که به صورت دوره‌ای و به میزبانی گیلان، در سالن ورزشی شهدای صومعه سرا  برگزار شد، در طی سه روز، چهره صعودکنندگان بانوان والیبالیست به چهار تیم نهایی لیگ دسته اول بانوان مشخص شد.

بانوان سفیر گیلان که با قهرمانی در دور رفت و واگذار کردن تنها یک ست با صدرنشینی پا به دیدارهای دور برگشت گذاشتند در دیدار اول از دور برگشت خود سه بر دو تیم آریا صنعت بابل را از پیش رو برداشتند و در روز دوم در یک بازی نزدیک سه بر دو بازی را به نفت امیدیه خوزستان واگذار کرد.

تیم سفیر گیلان در آخرین دیدار خود که صعودش به جمع تیم‌های نهایی لیگ دسته اول بانوان مسجل شده بود به مصاف تیم والیبال  بانوان سازه استرآباد گرگان رفت که این دیدار در پایان با برتری ۳-۱ بانوان سفیر به پایان رسید.

در دیدار پایانی و در ست نخست تیم والیبال بانوان سازه استرآباد گرگان با نتیجه ۲۵-۱۶ در برابر سفیر به پیروزی دست یافتند، اما تیم بانوان سفیر گیلان در ست‌های دوم و سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵-۱۳ و ۲۶-۲۴ و ۲۵-۱۸ در برابر حریف خود به برتری دست یافت و فاتح این دیدار شد.

بدین ترتیب بانوان والیبالیست گیلانی با کسب پنج برد و یک شکست توانستند در صدر جدول این گروه قرار گرفته و به مرحله بعدی صعود کنند.

در دیگر بازی روز آخر نیز، تیم‌های والیبال بانوان نفت امیدیه و آریا صنعت بابل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳-۱ به سود تیم بانوان نفت امیدیه به پایان رسید.

سرمربیگری تیم بانوان سفیر گیلان در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول بانوان کشور را مریم ثابت بر عهده دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه