افتتاح ۳ پروژه برق گیلان در ایام‌الله دهه فجر

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان به افتتاح ۳ پروژه برق گیلان در ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال، ۳ پروژه برق گیلان با صرف اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال در شهرستان رشت به بهره‌برداری خواهند رسید.

افتتاح ۳ پروژه برق گیلان در ایام‌الله دهه فجر

به گزارش ۸دی، بلبل‌آبادی به افتتاح ۳ پروژه برق گیلان در ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال، ۳ پروژه برق گیلان با صرف اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال در شهرستان رشت به بهره‌برداری خواهند رسید.

مهندس عظیم بلبل‌آبادی، مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان گیلان، ، ضمن گرامیداشت سی‌وهفتمین  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر را تجسم و تجلی اراده و عظمت بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با یاد امام و شهدای گرانقدر آن همیشه زنده و جاویدان است.

وی اضافه کرد: این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری با کسب پیروزی‌های غرورآفرین همچنان با صلابت به پیش می‌تازد و در همه عرصه‌های داخلی و بین‌المللی برگ زرینی را رقم می‌زند که در تاریخ ماندگار است.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان به افتتاح ۳ پروژه برق گیلان در ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال، ۳ پروژه برق گیلان با صرف اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال در شهرستان رشت به بهره‌برداری خواهند رسید.

بلبل‌آبادی این پروژه‌ها را شامل خط دومداره ۶۳ کیلوولت شهر صنعتی سپیدرود – لاکان، خط چهار و دومداره ۶۳ کیلوولت سیادتی – مسکن مهر رشت و پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر رشت دانست.

این مقام مسئول با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، گفت: با آذین‌بندی و تبلیغات محیطی مناسب در سطح شرکت پیشاپیش به استقبال دهه مبارک فجر رفته‌ایم.

وی به روزشمار ویژه‌برنامه‌های شرکت برق منطقه‌ای گیلان اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها از ۱۲ بهمن‌ماه جاری با گلباران مزار شهدا آغاز می‌شود. ملاقات عمومی مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت در ۱۳ بهمن، برگزاری جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه دهه فجر در محل شرکت در ۱۷ بهمن، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان همزمان با ۱۹ بهمن، افتتاح پروژه‌های عمرانی شرکت در ۲۰ بهمن و حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌هاست.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان درخصوص برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن شهید عباسپور برگزار می‌شود. در این جشن گروه سرود نیروی دریایی، سرود جمهوری اسلامی ایران را اجرا خواهند کرد و پس از آن لوح سپاس به خانواده‌های معظم شهدا و فرزندان کارکنانی که به سن شکوفایی رسیده‌اند، اهدا می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات نقاشی مدیریت مصرف ویژه جشن انقلاب خبر داد و یادآور شد: شرکت برق منطقه‌ای گیلان از یک ماه پیش با برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان، به استقبال گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر رفت و این بازی‌ها از اول دی‌ماه کلید خورد و فینال و رده‌بندی این دوره از مسابقات ۱۱ بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود. جوایز تیم‌های برتر این دوره از مسابقات در جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۱۷ بهمن‌ماه اهدا می‌گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه